22.10.2008

مالزي شيرين عبادي را ديپورت كرد

کیهان: دولت مالزي از سخنراني شيرين عبادي به بهانه حقوق بشر در كوالالامپور جلوگيري كرد.
به گزارش منابع خبري دولت مالزي خطاب به گروه سبز حقوق بشري دعوت كننده عبادي نوشت: سخنراني وي در مالزي روابط حسنه دولت هاي ايران و مالزي را دچار تنش مي كند و از اين رو به شما به طور جدي توصيه مي شود دعوت خود را از او پس بگيريد.
اين اقدام دولت مالزي، حاميان غربي عبادي و برخي گروه هاي جعلي و غرب ساخته مدعي حمايت از حقوق بشر را خشمگين كرد به گونه اي كه رسانه هاي وابسته به آنها نظير راديو زمانه، راديو فردا، دويچه وله و بي بي سي، ناخرسندي شديد خود را از موضع دولت مالزي نشان دادند. آمريكايي ها اخيراً با هدايت عبادي، اقدام به تاسيس گروهكي تحت پوشش حقوق بشر در ايران كردند و جايزه مالي هم به وي اعطا شد. غربي ها همزمان تاكيد كردند كه اين جايزه به خاطر حمايت وي از بهائيان و گروه ها و افراد مخالف جمهوري اسلامي پرداخت مي شود.
در همين حال راديو فردا با اشاره به توجه ويژه غرب به برخي زنان ايراني نظير عبادي و2 بازيگر سينمايي كه اخيراً به هاليوود رفته اند، آنها را «صداي ديگر» خواند. عبدالكريم لاهيجي(بغدادي) مزدور مشترك منافقين و صدام، در گفت وگو با راديو فردا، عبادي را مدافع سرسخت حقوق بشر معرفي كرد.
راديو فردا همچنين با اشاره به بازيگران جذب شده به هاليوود نوشت: اين زنان ايراني در خارج از مرزها مدام دنبال درهاي ديگري هستند نظير شهره آغداشلو]بهايي[ و گلشيفته- ف و ميترا- ح كه وارد هاليوود اين كارخانه رؤياسازي جهان شده اند. هاليوود به بازيگران زن ايراني علاقمند شده است.

پیام برای این مطلب مسدود شده.

Free Blog Themes and Blog Templates