29.10.2008

ضرب و شتم مديرکل دفتر دولت در مجلس توسط يکي از نمايندگان تهران

پیک ایران: عباسي مديرکل دفتر دولت در مجلس در حالي که مشغول انجام وظايف محوله و رايزني با نمايندگان بود،به طور ناگهاني توسط يکي از نمايندگان تهران مورد ضرب و شتم قرار گرفت.
به گزارش خبرنگار پارلماني ايرنا، مديرکل دفتر دولت در مجلس در حاشيه جلسه علني چهارشنبه مجلس در حالي که درباره استيضاح وزير کشور با تعدادي از نمايندگان در حال گفتگو و رايزني بود، به طور ناگهاني مورد ضرب و شتم يکي از نمايندگان تهران قرار گرفت.
عباسي در اين باره به خبرنگار پارلماني ايرنا گفت: نمايندگان دولت در مجلس وظيفه انتقال نقطه نظرات دولت به مجلس و همچنين انعکاس پيشنهادات و نظرات نمايندگان به مجموعه دولت را بر عهده دارند و مذاکره اينجانب با نمايندگان مجلس نيز در همين راستا صورت مي گيرد.
عباسي که خود از جانبازان و ايثارگران است، ادامه داد: در حالي که بنده درباره اسيتضاح وزير کشور با تعدادي از نمايندگان در حال رايزني بودم، اين نماينده تهران به من حمله کرد و مرا مورد ضرب و شتم قرار داد و در پاسخ به اعتراض اينجانب، به من اهانت کرد.
مديرکل دفتر دولت در مجلس که از ناحيه گوش دچار آسيب جدي شده است، تصريح کرد: از اين نماينده ضارب به دادگاه شکايت خواهد کرد.

پیام برای این مطلب مسدود شده.

Free Blog Themes and Blog Templates