05.11.2008

درگيري مامورين پليس با جوانان شاهين شهري

آژانس ايران خبر: روزدوشنبه تعدادي از جوانان شاهين شهر اصفهان با ماموران پليس درگير شدند كه اين درگيري به زد و خورد آنان و تخريب خودرو پليس انجاميد.
به گزارش آژانس ايران خبر ، در خيابان فردوسي شاهين شهر تعدادي از جوانان اين شهر ايستاده بودند كه ناگهان يك دستگاه خودرو بنز پليس كنار آنها توقف نمود و از آنان خواست تا از تجمع بپرهيزند .
در اين هنگام يكي از جوانان، تجمع خودشان را تجمعي عادي خواند و افزود:ما در خصوص مسايل درسي صحبت مي كنيم و اين كار ما كاملا قانوني است، پس پليس نيز نمي تواند ما را از تجمع سالم منع نمايد , به گفته شاهدان عيني در اين لحظه يكي از مامورين از خودرو پياده شد و نوجوان دانش آموز را به باد كتك گرفت.
اين صحنه آنقدر روي مردمي كه در آن محل بودند تاثير منفي داشت كه تعداد زيادي از مردم ابتدا با پرتاب سنگ و پس از آن نيز با حمله به مامورين و تخريب خودرو پليس به آنان اعتراض كردند.
بنا بر اين گزارش ماموران امداد پليس نيز زماني به معركه رسيدند كه اهالي آن محل پس از اقدام به ضرب و شتم ماموران از محل فرار كرده بودند.
شاهدان عيني مي گويند: در اين حمله مردمي به نيروهاي پليس تعدادي زن و دختر نيز حضور داشتند.
همچنين يكي از مغازه داران آن خيابان گفت :ساعتي پس از اين ماجرا تعداد زيادي مامور لباس شخصي با حضور در آن محل به بازرسي قدم به قدم محل درگيري پرداختند كه اين موضوع احتمال مفقود شدن اسلحه يا يكي از ادوات نظامي ماموران را در حين درگيري بالا برده است.

پیام برای این مطلب مسدود شده.

Free Blog Themes and Blog Templates