06.11.2008

دانشجويان با لباس ميهماني به دانشگاه نروند

خُسن آثا: منظورش این هست که زیاد الامد نباشید تا دل پسران و دختران را ببرید، وقتی که می‌بینید بسیجی‌ها بخاطر بوی گند و ده کیلو ریش هیچ کس نگاهشان نمی‌کند.
فردا: دكتر فرهاد رهبر، با اشاره به گفته يكي از دانشجويان مبني بر اينكه چرا بايد پوششي در دانشگاه داشته باشيم كه دور از شان دانشجو و دانشگاه است، گفت: اين سوالي است كه يكي از دغدغه‌هاي همه ما محسوب مي‌شود.
ايسنا: رييس دانشگاه تهران با اشاره به پيشنهاد ارائه شده از سوي يكي از دانشجويان دانشگاه مبني بر ايجاد يونيفرم متحدالشكل براي دانشجويان دانشگاه، گفت: ‌كسي كه اين پيشنهاد را ارائه كرده مشخصات متحدالشكلي را مدنظر دارد و ديگر دانشجويان مي‌توانند در زمينه اين پيشنهاد نقطه نظرات خود را بيان كنند.

دكتر فرهاد رهبر، با اشاره به گفته يكي از دانشجويان مبني بر اينكه چرا بايد پوششي در دانشگاه داشته باشيم كه دور از شان دانشجو و دانشگاه است، گفت: اين سوالي است كه يكي از دغدغه‌هاي همه ما محسوب مي‌شود.

وي با بيان اينكه شان دانشگاه لباس مهماني و عروسي نيست، گفت: كسي كه با لباس ميهماني به دانشگاه مي‌آيد اصلا نبايد به دانشگاه راه داده شود.

رييس دانشگاه تهران در خاتمه تصريح كرد: رنگ، نوع و مدل يونيفرم مربوطه در صورت مورد قبول واقع شدن از سوي ساير دانشجويان و تصويب نهايي طراحي مي‌شود.

پیام برای این مطلب مسدود شده.

Free Blog Themes and Blog Templates