22.11.2008

کمک 800 میلیاردی مردم ایران به بازسازی و عمران عتبات عالیات

شهاب نیوز: رييس ستاد بازسازي عتبات عاليات كربلاي معلي گفت: از ابتداي شروع طرح‌هاي عمراني و خدماتي در اماكن مقدسه تاكنون ‪ ۸۰۰‬ميليارد ريال كمك مردمي جمع آوري شده است.

داود منافي پور روز جمعه با حضور در غرفه ايرنا در نمايشگاه مطبوعات افزود: ستاد تاكنون حدود ‪ ۳۰۰‬طرح و پروژه بزرگ عمراني را در اماكن مقدسه عراق به مرحله اجرا در آورده است.

وي تصريح كرد: از پنج سال پيش و با شروع كار ستاد تاكنون ‪ ۱۰۳‬پروژه و طرح بزرگ در اماكن مقدسه اين كشور با استفاده از كمك‌هاي مردمي به بهره برداري رسيده است.

منافي پور اظهار داشت: كارها و برنامه‌هاي زيادي در اماكن مقدسه كشور عراق توسط اين ستاد در حال انجام است كه متاسفانه رسانه‌ها و مطبوعات داخلي به خصوص صدا و سيما به اين موضوعات كمتر پرداخته اند.

به گفته وي؛ از محل كمك‌هاي مردمي تاكنون ‪ ۸۰۰‬ميليارد ريال براي بازسازي و نوسازي عتبات عاليات و اماكن مقدسه عراق هزينه شده ولي سيل اهدا كمك هاي مردمي به اين بخش همچنان ادامه دارد.

وي افزود: انعكاس قابل توجهي از عملكرد ستاد بازسازي عتبات عاليات صورت نگرفته كه اميدواريم رسانه‌ها و مطبوعات با تعامل بيشتر با اين ستاد در جهت انتشار عملكرد قابل توجه مردم در كمك به بازسازي عتبات اقدام كنند.

منافي پور تاكيد كرد: هم اكنون ستاد بازسازي عتبات عاليات در كربلا طرح بزرگي براي اتصال دو حرم امام حسين (ع) و حرم حضرت ابوالفضل (ع) در دست اجرا دارد كه يكي از بزرگترين طرح‌هاي عمراني در اين منطقه است.

وي گفت: ‪ ۱۰۰‬درصد اعتباراتي كه در اماكن مقدسه هزينه شده از محل كمك‌هاي مردمي با توجه به عشق و علاقه مردم به ائمه اطهار و ارادات آنها به معصومين تامين شده است.

پیام برای این مطلب مسدود شده.

Free Blog Themes and Blog Templates