23.11.2008

اعترافات قبل از اعدام علی اشتری، از سیما پخش شد: سرباز گمنام اسرائیلی تجار ایرانی را نصیحت کرد

پیک نت: شب گذشته مرحوم شهید “علی اشتری”، از سربازان گمنام سازمان جاسوسی موساد اسرائیل مهمان کانال اول سیمای جمهوری اسلامی بود.

علی اشتری از تجار عرصه مخابرات بود و یک شرکت در این عرصه داشت. ظاهرا و به ادعای سیمای جمهوری اسلامی وی دو سال پیش اعدام شده است.

بنابراین و باحتمال زیاد این اعترافات قبل از اعدام، حالا بعد از دو سال لازم است به سمع و نظر تجار زنده برسد.

اشتری قیافه ای بسیار آرام داشت و اصلا نگران اعدام و این مسائل پیش پا افتاده نبود.

این سرباز گمنام اسرائیل که در جمهوری اسلامی به قلاب افتاده بود، دراین اعترافات چیزی از جاسوسی و نحوه ارتباطش با اسرائیل نگفت، بلکه بعنوان یک ناصح و مشفق به کرات (شاید 5 بار) مدیران بخش های خصوصی و دولتی را نصیحت کرد مواظب رفتار خودشان با خارجی ها باشند و هر مشکلی دارند با وزارت اطلاعات در میان بگذارند. حتی با لحن بسیار جذاب و جالبی تلفن وزارت اطلاعات برای این تماس را هم اعلام کرد، که ظاهرا بعد از دو سال که از اعدام او می گذرد، این شماره هنوز فعال است و هیچ تغییر هم نکرده است!!(توجه داشته باشید که از دو سال پیش رقم اول تلفن های تهران تکرار شده است. یعنی مثلا 457896 شده 4457896 و معلوم نیست آن مرحوم چطوری در جریان تغییر شماره ها شده!)

بهرحال، مرحوم اعدام شده علی اشتری دقیقا مانند یک مقام دولتی و امنیتی دلسوز جمهوری اسلامی در خصوص نفوذ عوامی اطلاعاتی خارجی به داخل سیستم های مخابراتی ایران تذکر داد و گفت این تکنولوژی های پیشرفته مخابراتی و ارتباطی در انحصار چند شرکت بیشتر نیست و باید مدیران مراقب باشند و اگر هم مشکلی دارند به وزارت اطلاعات مراجعه کنند.

مرحوم اعدام شده “علی اشتری” از مدیران و فعالان بخش خصوصی و دولتی خواست گول دعوت به مناقصه ها و تخفیف های چشم‌گیر را نخورند زیرا پشت این قیمت های ارزان حتما مسائلی نهفته است. در مجموع بسیار آرام و با خیال راحت مطالبش را دائم تکرار می کرد . از طرز نگاهش معلوم بود پشت دوربین با پلاکارد او را راهنمایی می کنند . اشتری یک نفس حرف می زد و مصاحبه کننده ای با او صحبت نمی‌کرد.

پیام برای این مطلب مسدود شده.

Free Blog Themes and Blog Templates