24.11.2008

انهدام شبكه جاسوسی اتمی اسرائیل توسط اطلاعات سپاه

شهاب نیوز: فرمانده كل سپاه از شناسایی و دستگیری یك شبكه جاسوسی رژیم صهیونیستی كه در زمینه جمع آوری اخبار هسته‌ای و مراكز نظامی ایران فعالیت می‌كردند، خبر داد.

بر اساس گزارش خبرگزاری‌های داخلی؛ سردار سرلشكر محمدعلی جعفری فرمانده كل سپاه امروز دوشنبه با تشریح تلاش‌های این نیرو در مقابله با تهدیدات و توطئه‌های فرامرزی علیه نظام و انقلاب گفت: اخیرا با تلاش سازمان حفاظت و اطلاعات سپاه، شبكه‌ای كه عمدتا در ارتباط با سازمان های نظامی كشور جاسوسی می‌كرد، شناسایی و با ردیابی و انجام اقدامات وسیع اطلاعاتی، وابستگی این شبكه به سازمان جاسوسی موساد مشخص شد و سرانجام در عملیاتی تمامی عوامل و عناصر شبكه دستگیر شدند.

وی با اشاره به اهداف و فعالیت‌های این شبكه جاسوسی افزود: این شبكه با جمع آوری اخبار و اطلاعات مراكز هسته‌ای كشور، مجموعه‌های حساس سپاه و همچنین فرماندهان و شخصیت های كشوری و لشكری و انتقال آنها به رژیم صهیونیستی در صدد اجرای نیات شوم خود در سطح كشور بودند.

فرمانده كل سپاه افزود: با انهدام این شبكه، سیستمهای پیچیده و پیشرفته ارتباطی، سازه‌ها و وسایل جاسازی مدرن مربوط به موساد كشف و ضبط شد.

سرلشكر جعفری تصریح كرد: بر اساس اعتراف دستگیر شدگان، عناصر این شبكه دوره‌های آموزشی ویژه بمب گذاری و ترور را در اسرائیل سپری و با حمایت مالی موساد، تجهیزات فراوانی را خریداری كرده بودند.

وی افزود: با اقدام به موقع غرورانگیز و قابل تحسین نیروهای امنیتی و اطلاعاتی سپاه پاسداران، ضربه‌ای مهلك و سنگین بر پیكر سرویس جاسوسی موساد وارد شد و جز رسوایی و شكست چیزی عاید دشمنان انقلاب اسلامی و ملت ایران نشده است.

سرلشكر جعفری این موفقیت را مرهون الطاف الهی و عنایات حضرت ولی عصر (عج) دانست و گفت: سپاه و بسیج ظرفیت و توان هوشمند و مقتدر خود را در پاسداری از انقلاب و دفاع از استقلال تمامیت ارضی كشور و صیانت از ملت و نظام اسلامی همواره بطور فعال و پویا در صحنه نگه داشته اند.

فرمانده كل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پایان گفت بزودی و از طریق رسانه‌ها، ملت ایران در جریان جزئیات كشف و انهدام این شبكه جاسوسی دشمن قرار خواهند گرفت.

پیام برای این مطلب مسدود شده.

Free Blog Themes and Blog Templates