24.11.2008

هشدار نماينده ولي‌فقيه از وجود 40 فرقه شيطان‌پرستي

خُسن آقا: خوب آخوندا می گن چرا می‌روید شیطان پرست می‌شوید، ما خودمان شیطان را درس می‌دهیم بیایید پیش خود ما.
برنا نیوز: نماينده ولي‌فقيه در آذربايجان شرقي وجود بيش از 40 فرقه شيطان‌پرست را خطري بزرگ براي به انحراف كشاندن دانشجويان و جوانان عنوان كرد.

به گزارش خبرنگار برنا در تبريز، آيت‌الله محسن مجتهد شبستري در ديدار با اعضاي شوراي دانشگاه تبريز با اعلام اين مطلب افزود: استادان و مديران دانشگاه بايد در اين زمينه خيلي مراقب باشند كه مبادا دشمنان اسلام باعث به انحراف كشاندن افكار جوانان ما شوند.

وي داشتن روحيه خودباوري، اعتماد به نفس بالا، متعهد بودن و دلسوزي در راه تعليم و تربيت را ازجمله ويژگي‌هاي بارز استادان دانشگاهي ذكر كرد و اظهار داشت: تقويت روحيه خودباوري و اعتماد به نفس در كنار دانش توام با معرفت و بيش از ديگر وظايف استادان و مسئولان دانشگاه در قبال دانشجويان در عصر حاضر است.

مجتهد شبستري، حركت‌هاي جهادي در تعليم و تربيت صحيح و توليد علم در كشور را از سوي استادان، دانشجويان و پژوهشگران را ضروري دانست و گفت: به بركت نظام مقدس جمهوري اسلامي است كه دانشگاه‌هاي ما از نظر كيفي و كمي از لحاظ توليد علم، فعاليت‌هاي پژوهشي و آموزشي رشد قابل توجه داشته است.

امام جمعه تبريز، در عين حال رشد كمي و كيفي آموزش عالي و فعاليت‌هاي پژوهشي را در سطح دانشگاه‌ها كافي ندانست و يادآور شد: بايد ما در تمام رشته‌ها در توليد علم و جنبش نرم‌افزاري نوآوري و خلاقيت داشته باشيم كه در راس آنها حوزه و دانشگاه پيش گام هستند.

وي مسئوليت مديران حوزه و دانشگاه را در تعليم و تربيت درست جوانان بسيار مهم دانست و افزود: به بركت انقلاب اسلامي وضع اخلاقي جوانان ما خيلي خوب شده است ولي حركت جهادي در راستاي تقويت توان علمي، اعتقادي و اخلاقي جوانان از سوي مسئولان بسيار ضروري است.

رييس شوراي فرهنگ عمومي استان ،مدنظر قراردادن دلسوزي، اخلاص و متعهد بودن را در گزينش اعضاي هيئت علمي دانشگاه‌ها مهم دانست و گفت: استادان بايد از انحراف فكري، عقيدتي و بينش سياسي جوانان جلوگيري كنند.

وي با اشاره به تهاجم فرهنگي گسترده دشمنان اسلام عليه جوانان به گفته وي، استادان و مسوولان دانشگاه‌ها بايد فكر جوانان را از مدرك‌گرايي و پشت ميز نشيني خارج ساخته و آنان را تشويق به توليد علم و دانش در راستاي توسعه و آبادي كشور نمايند.

نماينده ولي‌فقيه در آذربايجان شرقي برگزاري نشست‌هاي كرسي‌هاي نظريه‌پردازي در زمينه مسايل اعتقادي، علمي، فلسفي، شناخت خطرات استكبار و رژيم صهيونيستي در دانشگاه‌ها را ضروري دانست و افزود: راه‌اندازي كرسي‌هاي نظريه پردازي در حوزه هاي مختلف بسياري از سياه‌نمايي‌ها و شبهاتي كه در بين جوانان و دانشجويان وجود دارد، را برطرف خواهد كرد.

وي با بيان اينكه آينده كشور در اختيار فارغ‌التحصيلان دانشگاه‌هاست بر لزوم توجه بيشتر به تعليم و تربيت دانشجويان تاكيد كرد.

پیام برای این مطلب مسدود شده.

Free Blog Themes and Blog Templates