26.11.2008

تشریح دلایل کنارگیری سرمربی پرسپولیس: قطبی امنیت جانی می خواست

فرارو– سرمربی محبوب پرسپولیس که به تازگی این تیم را برای همیشه ترک کرده است، نه برای عدم تحقق وعده های مسولان این باشگاه بلکه به دلیل نداشتن امنیت جانی عطای ماندن در تیم مورد علاقه خود را به لقایش بخشید.

یکی از اعضای هیات مدیره باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس در گفتگو با خبرنگار فرارو درخواست افشین قطبی در جلسات با مدیرعامل باشگاه و اعضای هیات مدیره عمل به وعده ها و مفاد قرارداد با وی ندانست بلکه او مدعی بود که از امنیت جانی برخوردار نیست.

به گفته این عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس که نخواست نامی از وی ذکر شود؛ قطبی در طول جلسات مدعی بود که از سوی آدم های یکی از مربیان سابق پرسپولیس دائما تهدید به مرگ می شود.

وی افزود: «قطبی همچنین مدعی بود که همسرش بانو یوروم توسط همین آدم ها مورد ضرب و شتم قرار گرفته و بر همین وی اساس دیگر حاضر نبود به ایران بازگردد.»

در سال دوم حضور افشین قطبی در باشگاه پرسپولیس بانو یوروم با وجود آنکه از سوی مدیران باشگاه صاحب منصبی جدید در این تیم شده بود کمتر در ایران بود و دور از همسرش در دوبی زندگی می کرد.

این عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در ادامه گفت قطبی حتی مدعی شده بود که در راستای عملی شدن تهدیدها علیه او چندین بار به خودروی او آسب رسانده اند.

وی افزود در جلساتی که با قطبی داشتیم مطرح شدن چنین مسائلی را خدشه به امنیت عمومی جامعه دانستیم و پی گیری آن را به هیچ وجه به صلاح تشخیص ندادیم برهمین اساس از قطبی درخواست کردیم که برای حل این موضوع در آینده نزدیک فعلا سکوت کند و به قدرت به کار خود ادامه دهد که او به دلیل نداشتن امنیت جانی حاضر به ادامه کار نشد.

افشین قطبی که نزد هوادران پرسپولیس بسیار محبوب است و به “افشین امپراطور” مشهور شده بود هفته گذشته به یکباره از این تیم جدا شد و به گفته خودش برای همیشه ایران و این تیم را ترک کرد.

پس از جدایی قطبی از پرسپولیس نظرات مختلفی درباره دلیل جدایی او مطرح شد بود از جمله اینکه مدیران باشگاه به وعده های خود تاکنون عمل نکرده اند. این در حالی است که هم مدیران پرسپولیس و هم خود قطبی بر عمل به وعده ها از سوی باشگاه اذعان می کنند.

او در آخرین مصاحبه خود در ایران که از برنامه 90 پخش شد در حالی که اشک از چشمانش جاری بود گفت که «من می روم شاید حاشیه ها از تیم محبوبم دور شود و پرسپولیس بتواند دوباره قهرمان شود.»

پیام برای این مطلب مسدود شده.

Free Blog Themes and Blog Templates