26.11.2008

ثمره هاشمی: گداپروری کار خوبي است…

شهاب نیوز: مشاور ارشد رییس جمهوری در واکنش به برخی اظهارات که اجرای طرح تحول اقتصادی را ترویج گداپروری در کشور می‌دانند، گفت: اگر مفهوم اجرای طرح‌های عالم المنفعه و عمومی «گداپروری» است، پس این کار چیز خوبی است.

به گزارش خبرگزاری رسمی دولت؛ مجتبی ثمره هاشمی در حاشیه جلسه هیات دولت در گفت و گو با خبرنگاران تاکید کرد: اگر منظور از توسعه اقتصادی و تقسیم منابع کشور و رسیدگی به محرومان و نیز سهیم کردن مردم در حاکمیت مفهوم گداپروری را دارد، پس گداپروری، کار خوبی است.

ثمره هاشمی خاطر نشان کرد که رییس جمهوری در سفر به استان زنجان به این اظهارات پاسخ داده و اعلام کرده است که توزیع سهم ملت و سهیم کردن مردم در پروژه‌ها و گسترش فعالیت های اقتصادی، گدا پروری نیست.

خبرنگاری از مشاور ارشد رییس جمهوری سوال کرد: مهدوی کنی اعلام کرده مردم چه تقصیری دارند که از اختلافات ما خبردار شوند و نباید این اختلافات به سطح رسانه‌ها کشیده شود. نظر شما در این زمینه چیست؟

ثمره هاشمی در پاسخ گفت: اگر شما این موضوع را قبول دارید پس چرا چنین مسایلی را به رسانه‌ها می‌کشانید.

مشاور ارشد رییس جمهور تاکید کرد: ما باید از اینکه به دولت خدمتگزار ستم شود، پرهیز کنیم. نباید فضای طوری باشد که افراد خدمتگزار احساس کنند که مورد ستم قرار می‌گیرند.

ثمره هاشمی با بیان اینکه انتقاد غیر سازنده مشکلی را حل نمی‌کند، اظهار داشت: هرکس و در هر سمتی در کشور به مردم خدمت می‌کند نباید مورد ستم و تخریب قرار گیرند.

پیام برای این مطلب مسدود شده.

Free Blog Themes and Blog Templates