30.11.2008

تجمع مقابل مجلس

عصرایران: تجمع‌كنندگان شعارهايي همچون “رئيس‌مجلس ما ملاقات ملاقات” سر مي‌دهند و خواستار ملاقات با لاريجاني شدند كه اكنون در حال عزيمت به كاشمر است.
فارس: جمعي از معلمان حق‌التدريسي و اعضاي بلاتكليف طرح مسكوني نگين غرب، با تجمع مقابل مجلس خواستار استيفاي حقوق خود شدند.

حدود 100 نفر از اعضاي بلاتكليف طرح مسكوني نگين غرب با در دست داشتن پارچه ‌نوشته‌هايي كه خواستار اجراي دستورالعمل مورخ 22 ارديبهشت امسال دادگستري مبني بر استيفاي حقوق خود از فروش دارايي‌ها و مستقلات متهمين پرونده نگين غرب هستند، مقابل مجلس شوراي اسلامي تجمع كرده و از نمايندگان در اين زمينه استمداد طلبيدند.

تجمع‌كنندگان شعارهايي همچون “رئيس‌مجلس ما ملاقات ملاقات” سر مي‌دهند و خواستار ملاقات با لاريجاني شدند كه اكنون در حال عزيمت به كاشمر است.

همچنين 30 نفر از مربيان پيش‌دبستاني و مهد كودك شهرستان‌هاي استان تهران به نمايندگي از صدها نفر از همكاران خود با تجمع مقابل مجلس خواستار استخدام رسمي در آموزش و پرورش هستند.

اين عده از تجمع‌كنندگان نامه‌اي سرگشاده‌اي نيز به محمود احمدي‌نژاد رئيس‌جمهور نوشته‌اند و با طرح مشكلات خود خواستار مساعدت رئيس‌جمهور جهت استخدام در آموزش و پرورش هستند.

پیام برای این مطلب مسدود شده.

Free Blog Themes and Blog Templates