01.12.2008

توطئه رسانه‌هاي خارجي در آستانه سي سالگي انقلاب ايران

خُسن آقا: به قول معروف گربه دزد هنوز چوب را بلند نکرده‌ای فرار می‌کند، حالا حکایت این داستان هم همان هست. یقینا نام بعضی آخوندها در لیست حقوق بگیران MI6 است به همین خاطر سایت بازتاب هنوز چوب بلند نشده دارد فرار به جلو می‌کند.
بازتاب: اين شبكه قصد دارد تا در آستانه سي سالگي انقلاب ايران، اسناد سازمان MI6 را كه هر سي سال يك بار از رده خارج و قابليت انتشار مي‌يابد، با اهداف مشخص و از پيش تعيين‌شده منتشر كند.

هم‌زمان با نزديك شدن به سي سالگي انقلاب اسلامي ايران، برخي رسانه‌هاي غربي و نيروهاي اپوزيسيون، برنامه‌هاي ويژه‌اي را براي تخريب و هجمه عليه ايران تدارك ديده‌اند.

به گزارش خبرنگار «تابناك»، از جمله اصلي‌ترين اين برنامه‌ها، قرار است از سوي گردانندگان شبكه «بي.بي.سي» در دستور كار قرار گيرد.

اين شبكه كه وابستگي نزديكي با سرويس‌هاي اطلاعاتي انگليس دارد، قصد دارد تا در آستانه سي سالگي انقلاب ايران، اسناد سازمان MI6 را كه هر سي سال يك بار از رده خارج و قابليت انتشار مي‌يابد، با اهداف مشخص و از پيش تعيين‌شده منتشر كند به گونه‌اي كه قرار است افشاي اين اسناد در پايان به ضرر جمهوري اسلامي تمام شود.

از سوي ديگر، شبكه تلويزيوني «الجزيره» نيز از هم‌اكنون با فرستادن دعوتنامه‌هايي به مقامات ارشد و بلندپايه كشور، از آنان براي مصاحبه چالشي دعوت كرده است. در حالي كه تجربه بازتاب اخبار مرتبط با ايران و مصاحبه‌هاي تحريف‌شده مقامات جمهوري اسلامي در «الجزيره»، نشان داده كه اين شبكه تا چه ميزان در صدد ضربه زدن و زير سؤال بردن جمهوري اسلامي ايران است.

از سوي ديگر، شبكه‌هايي چون «العربيه» و تعدادي از شبكه‌هاي ضدانقلاب وابسته به سلطنت‌طلبان نيز قصد دارند با دريافت امكانات و كمك‌هاي مالي بيشتر از سوي حاميان خود، موج شديدتر و هتاكانه‌تري را در روزهاي مربوط به سالگرد سي‌امين سال انقلاب اسلامي ايران، در خروجي برنامه‌هاي خود مدنظر قرار دهند.

پیام برای این مطلب مسدود شده.

Free Blog Themes and Blog Templates