02.12.2008

انتقاد کروبي از می‏آیم و نمی‏آیم ها

خُسن آقا: روی سخن اش به خاتمی است که هر روز یک ناز و عشوه جدیدی می‌اید.
بازتاب: وي ادامه داد: درست نيست مردم را بلاتكليف نگه داشت، مردم چشم انتظار تغيير وضع موجود هستند و با وجود امكانات محدودي كه در اختيار داريم، وقت زيادي تا انتخابات نمانده است.
كد خبر: ۲۷۶۴۹ تاريخ انتشار: ۱۰:۰۰ – ۱۲ آذر ۱۳۸۷ تعداد بازديد: ۹۵۹

دبيركل حزب اعتماد ملي گفت: حضور اعلام آمادگي كانديداهاي متعدد اصلاح طلب در انتخابات را نه تنها مضر نمي‌‏دانم بلكه معتقد هستم اين، نشان‌‏گر عزم و اراده مصمم افراد دلسوزي است كه براي پيروزي اصلاح‌‏طلبان به ميدان آمده‌‏اند.

به گزارش “ايلنا”، مهدي كروبي در جمع برخي از فعالان سياسي و اقتصادي استان يزد افزود: در حال حاضر دولت با در اختيار داشتن امكانات و ابزارهاي مهم و اثرگذار پيشتاز است، بنابراين دلسوزان نظام و مردم كه از وضعيت نامطلوب حاضر و فشاري كه به مردم مي‌‏آيد، مطلع هستند، بايد با قدرت به صحنه بيايند و با همدلي و وفاق موجب پيروزي اصلاح‌‏طلبان و خدمت‌‏گزاري به مردم شوند.
دبيركل حزب اعتماد ملي تصريح كرد: بايد نامزدها دست از ترديد برداشته و به صراحت براي آمدن، اعلام آمادگي كنند. حضور هر بزرگواري در انتخابات، مفيد و نشان از عزم و اراده‌‏اي براي خدمت به مردم و نظام دارد.
وي ادامه داد: درست نيست مردم را بلاتكليف نگه داشت، مردم چشم انتظار تغيير وضع موجود هستند و با وجود امكانات محدودي كه در اختيار داريم، وقت زيادي تا انتخابات نمانده است.

وي تأكيد كرد: به هر حال در اواخر كار، مشخص مي‌‏شود كه رئيس‌‏جمهور چه كسي خواهد بود؛ مردم را نبايد بلاتكليف نگه داريم، اين بلاتكليفي به ضرر مردم و اصلاحات و طرفداران اصلاحات خواهد بود.

پیام برای این مطلب مسدود شده.

Free Blog Themes and Blog Templates