03.12.2008

دروغ نهادینه شده است !

پیک ایران: وبلاگ مهدی خزعلی drkhazali.ws : جای شما خالی،دیشب رفته بودم سونای بخار، همان جایی که علما می روند و کتمان می کنند، مسئولین والامقام با بودجه بیت المال حال می کنند و ما با بودجه نماینده مقام معظم در بیت! _ در همایشی خبرنگار صدا و سیما با مسئولین مملکتی مصاحبه می کرد، قیافه من غلط انداز است، فکر می کرد با این ریش و پشم حداقل اگر وزیر و وکیل نباشم، دادستان، رئیس کل و یا حداقل مدیر کل آبیاری گیاهان دریایی که هستم! پس مودبانه و خاضعانه پرسید مسئولیت شما چیست؟ و من عرض کردم: «نماینده مقام معظم در بیت!» کمی فکر کرد، دیدم بجا نیاورده است، عرض کردم من نماینده معظم له در بیت خودم هستم ! والده آقا مصطفی و بنده زاده ها تحت ولایت اینجانب باواسطه پیرو ولایت می باشند!
حاشیه نروم، مسئله سونای بخار بود و نهادینه شدن دروغ ! جوانی برخاست و پارچی آب به روی ترموستات ریخت ، در واقع سر ترموستات کلاه گذاشت یا به عبارت اخری به ترموستات دروغ گفت ! به او گفتم عیبی ندارد جوان، در مملکت ما دروغ نهادینه شده است. تورم 50 درصد را با حذف برخی اقلام از سبد و تغییر روش محاسبات 20 درصد اعلام می کنیم و به نوعی سر خودمان و ملت را کلاه می گذاریم ! در هفته کتاب وزارت ارشاد خبر از رشد میزان مطالعه مردم از روزی 2 دقیقه به روزی 28 دقیقه داد، میزان مطالعه مردم زیاد نشده است – اگر کمتر نشده باشد – روش محاسبه عوض شده است زمان مطالعه درسی و تکالیف درسی دانش آموزان و دانشجویان را به ساعات سرانه مطالعه افزوده اند ! و باز رئیس جمهور می فرماید برای اولین بار در تاریخ ایران ما مسکن را ارزان کردیم ! طرح تحول اقتصادی نیز از این قماش است و آبی است که روی ترموستات می ریزند و سر مردم را کلاه می گذارند ، دو ریال در جیب او می گذارند و رای جمع می کنند غافل از اینکه 20 ریال خرج او را زیاد کرده اند!!
جوان؛ تو هم به جای افزودن درجه برای بخار بیشتر، آب روی ترموستات بریز، خودت و ترموستات را فریب بده، آخر کار آنقدر می سوزی که طاقتت تمام می شود و از سونا فرار می کنی! اما آیا همه ملت می توانند از سونای احمدی نژاد فرار کنند؟
در مرغداری نیز چنین می کنند، شب و روز مصنوعی ایجاد می کنند تا مرغ ها بیشتر تخم کنند. همه آمارهای دولت نهم از این نوع است، به جای تنظیم درجه ترموستات آب روی آن می ریزند، آنقدر آب می ریزندکه دیگر نه خود نه دیگران از درجه حرارت اطلاعی ندارند، وقتی به خود می آیند که مملکت سوخته است!
همه به هم دروغ می گویند، دولت به ملت و ملت به دولت !
در هیچ نقطه ای از دنیا اینقدر رسمی و قانونی دروغ نمی گویند، در معاملات ملک، خانه ای که یک میلیارد تومان خریده اید ، به عنوان قیمت منطقه ای ممکن است ده میلیون تومان ثبت شود، همه شرکت ها دو دفتر دارند، یکی برای خودشان یکی برای دارایی!
بیایید با هم صادق باشیم، بیایید راست بگوییم، و قوانینی که با واقعیت ها تطبیق ندارد را اصلاح کنیم نه راه فرار از قانون را تجویز !

پیام برای این مطلب مسدود شده.

Free Blog Themes and Blog Templates