09.12.2008

احضار 15 نفر از دانشجویان دانشگاه بوعلی سینا به کمیته انضباطی پس از برگزاری مراسم 16 آذر

خبرنامه بوعلی سینا: خبرنگار خبرنامه ی بوعلی سینا گزارش داد نام ۱۵ نفر از اعضای انجمن اسلامی دانشگاه بوعلی سینا از طرف حراست دانشگاه به دبیر کمیته انضباطی داده شده تا هر چه سریعتر آنان را به کمیته انضباطی فرا بخواند.

علی رضایی عضو شورای مرکزی انجمن اسلامی دانشگاه بوعلی سینا در مصاحبه با خبرنامه بوعلی اظهار داشت: مسئولان دانشگاه که با اعمال روش های نا صحیح مسبب بوجود آمدن فضای تشنج در دانشگاه شدند به دنبال مقصر جلوه دادن انجمن اسلامی دانشگاه می باشند. این در حالیست که استفاده مسئولان از گاز اشک آور در دانشگاه آن هم در روز دانشجو رسوایی بزرگی در کارنامه مسئولان و مدیریت دانشگاه بوعلی سینا ثبت کرد.

این مهم در حالی اتفاق می افتد که انجمن اسلامی همه راه های ممکن در برقراری تعامل با سیستم مدیریتی دانشگاه را در پیش گرفت که همه آن ها به در بسته خورد.

گفتنی است مصطفی صالحی راد دبیر تشکل عدالت خواه دانشگاه بوعلی هم در مراسم بزرگداشت ۱۶ آذر امسال ابراز نا امیدی خود از سیستم مدیریتی دانشگاه و وزارتخانه را اعلام داشته بود.

رضایی ادامه داد: در انتظار اعلام اسامی دانشجویان فراخوانده شده به کمیته انضباطی هستیم و پس از آن سیاست های لازم در برابر برابر کمیته انضباطی و دانشگاه را اتخاذ خواهیم کرد.

پیام برای این مطلب مسدود شده.

Free Blog Themes and Blog Templates