12.12.2008

مردان اقتصادی رئیس جمهور برای رای نیاوردن او هم قسم شدند

یاری: در حالی که محمود احمدی نژاد یکی از نقاط قوت را همواره کارنامه اقتصادی روشن خود و دولتش عنوان می کند که دو مرد اقتصادی دولت نهم برای رای نیاوردن او هم قسم شده اند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری یاری، یکی از مسئولان ارشد اقتصادی دولت نهم که توسط محمود احمدی نژاد کنار گذاشته شده، اعلام کرده است که برنامه ای برای نامزدی در انتخابات ندارد.

البته او بلافاصله تصریح کرده است که از انجام هرکاری که از انتخاب مجدد احمدی نژاد به عنوان رئیس جمهور، جلوگیری کند کوتاهی نخواهد کرد ولو این کار، کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری باسد.

از سوی دیگر، محمد جهرمی که چندی پیش سخن از کاندیداتوری خود گفته بود و این سخنان نیز توسط یکی از خبرگزاری های اقتصادی مخابره شده بود، ستادهای انتخاباتی خود را فعال کرده است.

بر اساس گزارش های رسیده، این ستادها در حال حاضر به صورت محدود و در چند شهر بزرگ فعالیت خود را آغاز کرده اند اما در هفته های آینده این فعالیت ها گسترش می یابد.

به گزارش یاری، کاندیداتوری جهرمی از آن جهت حائز اهمیت است که از او به عنوان «حلقه یک» محمود احمدی نژاد و نیز کسی که در تصمیم گیری های اقتصادی رئیس جمهور نقش عمده ای را ایفا می کند و در تغییر مکرر روسای بانک مرکزی نقشی موثر را ایفا کرده است یادمی کنند و کاندیداتوری این یار نزدیک احمدی نژاد در انتخابات پیش رو حاکی از عمق اختلافات در دولت نهم است.

پیام برای این مطلب مسدود شده.

Free Blog Themes and Blog Templates