17.12.2008

صدور بخشنامه برای رفتن اجباری ورزشکاران به نماز جمعه + تصویر بخشنامه

تریبون: نماز جمعه برای ورزشکاران اجباری می شود.پس از آن که معاونت فرهنگی سازمان تربیت بدنی چند ماه قبل بخشنامه ای صادر و به ورزشکارانی که مغایر اصول و ارزش ها ی اسلامی رفتار کنند شدیدا هشدار داد این بار نیز بخشنامه ای به تمامی فدراسیون ها و سازمان های ورزشی ارسال کرده و از آن ها خواسته است تا هر هفته به صورت اجباری تعدادی از ورزشکاران وکارکنان خود را به نماز جمعه بفرستند.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تریبون ، معاونت فرهنگی سازمان تربیت‌بدنی چندین ماه پیش، در بخشنامه‌ای که به تاریخ ۱۵اردیبهشت ماه سال جاری تنظیم و به فدراسیون‌های تابعه ابلاغ شده، بامشخص کردن زمان شرکت ورزشکاران، مسئولان و قهرمانان هر فدراسیون، خواستار حضور حداقل ۳۰ نفر از هر فدراسیون در نمازهای جمعه شد که به پیوست این بخشنامه، زمان‌بندی حضور فدراسیون‌ها در نماز جمعه را ارسال کرده و حتی خواستار ارائه گزارش توسط روسای فدراسیون درباره نحوه این حضور شده است.
در این بخشنامه که به امضای مدیرکل دفتر امور فرهنگی و دبیر شورای امر به معروف و نهی از منکر به عنوان یکی از سه اداره کل زیرمجموعه معاونت فرهنگی، حقوقی و امور مجلس سازمان تربیت‌بدنی و پیگیری‌کننده امور فرهنگی سازمان ورزش رسیده، آمده است:
«نظر به ترویج فعایت‌های فرهنگی در سال نوآوری و شکوفایی که با عنایت ویژه جناب مهندس علی‌آبادی معاون محترم رئیس جمهور و رئیس سازمان، سال توسعه فرهنگ اخلاق در ورزش نامگذاری گردید و از آنجا که تعامل با نهادهای مذهبی بخصوص حضور ورزشکاران در نماز جمعه می تواند تاثیر بسزایی در ارتقاء روحی اخلاقی آنان و اثر مثبت در جامعه داشته باشد. مقتضی است مسئولین فرهنگی فدراسیون‌ها با نظارت دقیق و طبق برنامه زمانبندی شده پیوست. تعداد حداقل ۳۰ نفر از ورزشکاران مسئولین و قهرمانان ورزشی زیرمجموعه آن فدراسیون را در تاریخ‌های ذکر شده جهت شرکت در برنامه‌عبادی، سیاسی نماز جمعه تهران هماهنگ و اعزام نمایند. ضمناً ارسال گزارش حضور موجب امتنان می‌باشد.»

پیام برای این مطلب مسدود شده.

Free Blog Themes and Blog Templates