19.12.2008

عسگراولادی: خاتمی کشور را از چه چیزی می‌‏خواهد نجات دهد!

تریبون:دبیرکل جبهه پیروان خط امام و رهبری گفت: اصلاح‌‏طلبان و دوم خردادی‌‏ها که حرکت وحدت ملی را می‌‏‌‏پسندند به این دلیل است که می‌‏خواهند راهی برای گرفتن مناصب اجرایی برای خود باز کنند.

حبیب الله عسگراولادی در دیدار با جمعی از جوانان حزب مؤتلفه اسلامی اظهار داشت: نسل جوان امروز در سطح معرفت ، بینش پیگیری حقایق در عالم در اوج قرار دارد.
عسگراولادی در این دیدار در پاسخ به سؤالی در خصوص حمایت‌‏های مقام معظم رهبری از احمدی‌‏نژاد تصریح کرد: آقای احمدی‌‏نژاد به عنوان رئیس جمهور رأی ملت را پشتیبان خود دارد که مقام معظم رهبری نیز همواره همانند حمایت از دیگر رؤسای جمهور از آقای احمدی‌‏نژاد نیز حمایت می‌‏کنند، همچنین آقای احمدی‌‏نژاد از دفاع کردن از ارزش‌‏ها و آرمان‌‏های انقلاب اسلامی هراس نداشته و خجالت نمی‌‏کشد، در صورتیکه رئیس‌‏جمهوری داشته‌‏ایم که این گونه نبوده و خجالت می‌‏کشید از انقلاب اسلامی دفاع کند.
وی در ادامه گفت: آهنگ حزب مؤتلفه اسلامی آهنگ ولایت است و همانطور که می‌‏دانید در انتخابات دوم خرداد که آقای خاتمی رئیس جمهور شدند و سپس مقام معظم رهبری طی پیامی به ایشان تبریک گفتند، ما نیز در شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی ملی در پیامی به آقای خاتمی، رئیس‌‏جمهور شدنشان را تبریک گفتیم.
عسگراولادی تأکید کرد: حمایت مقام معظم رهبری از آقای احمدی‌‏نژاد تأکید رأی مردم است همانطور که امام خمینی(ره) نیز همانطور بوده‌‏اند.
عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی در ادامه این جلسه که به همت سازمان جوانان معاونت طرفداران این حزب تشکیل شد، در پاسخ به سؤال دیگری درخصوص مجوز شرعی برای اقدامات مسلحانه علیه رژیم شاهنشاهی تصریح کرد: درخواستی که در آن زمان ما از حضرت امام خمینی(ره) داشتیم برای جنگ مسلحانه نبود بلکه انجام عملیاتی برای برداشتن مانع از مسیر امامت و ولایت بود.
عضو هیأت مؤسس حزب مؤتلفه اسلامی ادامه داد: کشتن منصور توسط شهیدان بخارایی، نیک‌‏نژاد، صادق امانی و صفار هرندی ترور نبود بلکه یک اعدام انقلابی بود که از نظر فقه شیعه فتک نامیده می‌‏شود، فتک در فقه شیعه جایز نیست مگر آنکه به امر امام معصوم و یا نائب امام زمان(عج) باشد که ما در آن زمان درخواست اجازه فتک از امام خمینی(ره) به عنوان ولی فقیه و نائب برحق امام زمان(عج) داشتیم.
عسگراولادی همچنین در پاسخ به سؤالی در خصوص طرح تشکیل دولت وحدت ملی تصریح کرد: اصلاح‌‏طلبان و دوم‌‏خردادی‌‏هایی که دولت وحدت ملی را می‌‏پسندند و آن را مطرح می‌‏کنند به این دلیل است که می‌‏خواهند راهی را برای به دست آوردن مناصب اجرایی برای خود باز کنند.
وی افزود: دولت وحدت ملی در شرایطی در کشورها در دنیا شکل می‌‏گیرد که نظام آن کشور در خطر باشد که در حال حاضر اینچنین خطری نظام مقدس جمهوری اسلامی را تهدید نمی‌‏کند.
دبیرکل جبهه پیروان خط امام(ره) و رهبری در ادامه با انتقاد از حجت‌‏السلام سید محمد خاتمی رئیس‌‏جمهوری سابق اظهار داشت: بسیاری از افراد اپوزیسیون در خارج از کشور بحث نجات کشور در انتخابات ریاست جمهوری دهم را مطرح می‌‏کنند که آقای خاتمی نیز اخیراً این مطلب را که باید کشور را نجات داد، گفته‌‏اند که از آقای خاتمی این سؤال را دارم که کشور را از چه چیزی می‌‏خواهند نجات دهند؟
وی افزود: درست است که وضع اقتصادی مردم به دلیل تحریم‌‏ها با مشکلاتی همراه است اما در حال حاضر نظام جمهوری اسلامی الگوی دیگر کشورهای جهان است.
عسگراولادی تصریح کرد: ریاست جمهوری شرکت سهامی نیست که عده‌‏ای بحث دولت وحدت ملی را مطرح می‌‏کنند و این افراد باید بدانند طبق قانون اساسی هر کس رأی مردم را بدست آورد حق تشکیل دولت را دارد و این که قبل از انتخابات سهم هر شخص و گروهی را برای تشکیل دولت مشخص کنیم، تفرقه و اختلاف ایجاد می‌‏کند و ما در جبهه پیروان خط امام و رهبری هیچ‌‏گونه نگرانی درباره انتخابات ریاست جمهوری آینده نداریم.
وی ادامه داد: مردم نظام مقدس جمهوری اسلامی را از سر راه پیدا نکرده‌‏اند که آقای خاتمی بخواهد کشور را نجات دهد، آقای خاتمی بداند اطرافیان ایشان ساختار شکنند.
عسگراولادی در پاسخ به سؤال دیگری در خصوص وجود اختلاف در میان برخی شخصیت‌‏های اصولگرا گفت‌‏: مطالبی که اخیراً آیت الله هاشمی رفسنجانی در خصوص بنده و آقایان باهنر و حبیبی درباره دیدار با جامعه روحانیت مبارز گفته‌‏اند خلاف واقعیت است و این مسئله به این دلیل است که به ایشان گزارش غلط ارائه کرده‌‏اند.
وی افزود: آقایان هاشمی رفسنجانی، ناطق نوری و دیگران، سرداران اصولگرایی هستند اما اصولگرایان نیز اختلاف سلیقه دارند، همانطور که در مجلس هشتم می‌‏بینید اکثریت مجلس اصولگرا هستند اما اختلاف سلیقه نیز وجود دارد که این امری طبیعی است.
عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی ادامه داد: اصولگرایان زمانی که آهنگ رهبری را فهمیدند باید با یکدیگر هماهنگ شوند و طبق نظر مقام معظم رهبری عمل کنند. به نظر بنده در حال حاضر باید اصولگرایی را باز تعریف کنیم زیرا در اصولگرایی هم آقای هاشمی رفسنجانی و هم آقای احمدی نژاد حضور دارند.
عسگراولادی تأکید کرد: اصولگرایان در حال حاضر باید دورهم جمع شوند و با ارائه برنامه بگویند که می‌‏خواهند در آینده چه کار کنند، اصولگرایی باید به جای شخص محوری بر مبنای برنامه محوری باشد.
عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی در ادامه در پاسخ به سؤالی در خصوص شبهات فقهی که درباره سریال حضرت یوسف پیامبر(ع) مطرح می‌‏شود، تصریح کرد: بنده تفسیری با استناد از قرآن در خصوص داستان حضرت یوسف(ع) تهیه کرده‌‏ام که آقای سلحشور از قسمت‌‏هایی از این جزوه استفاده کرده‌‏اند و از تفاسیر و روایات‌‏های مختلف برای این سریال بهره برده است.

پیام برای این مطلب مسدود شده.

Free Blog Themes and Blog Templates