19.12.2008

ادامه حملات زنجیره ای انصار حزب الله به علی لاریجانی: “شیطان بزرگ” از ریاست او بر مجلس خوشحال است!

عصرایران: این دو لاریجانی ، انسان را به ياد آن دسته از فرزندان علما در دوره مشروطه مي اندازند كه حاصل كارشان غربزده كردن و وابسته كردن كشور بود. آنها گاهي از يك مهره حمايت مي كنند تا در زمان خود ضربه كاري به اسلام بزند.
عصرایران – در پی برگزاری همایش سی سال قانونگذاری در ایران که به دعوت علی لاریجانی و با حضور چهره های اکثر جریان های سیاسی کشور از اصولگرایان تا ملی مذهبی ها برگزار شد ، حمله به رئیس مجلس ، در دستور کار جریان موسوم به انصار حزب الله قرار گرفته است.

به گزارش عصرایران ، ارگان رسانه ای انصار حزب الله – که در قاموس سیاسی ایران به “تندروی” شهره است – در روزهای اخیر ، بخش عمده ای از اخبار و تحلیل های خود را به مطالبی علیه لاریجانی اختصاص داده است که از جمله می توان به زیر سوال بردن دیدارهای لاریجانی با علمای قم اشاره کرد که طی آن کوشیده اند ، سفر لاریجانی به قم و دیدار بات مراجع وعلما را اقدامی «برای کسب وجهه و مشروعیت و تداوم رفتار تجدیدنظرطلبانه‌ای» قلمداد کنند که «علی لاریجانی به نام اصولگرایی پیشه نموده است.»

ارگان انصار حزب الله همچنین با حمله به برادران لاریجانی افزود:اين دو برادر انسان را به ياد آن دسته از فرزندان علما در دوره مشروطه مي اندازد كه حاصل كارشان غربزده كردن و وابسته كردن كشور بود. آنها گاهي از يك مهره حمايت مي كنند تا در زمان خود ضربه كاري به اسلام بزند. انسان تعجب مي كند كه اين آقا(علی لاریجانی)با آن شعارهاي انتخاباتي چرا از قم كانديدا شد.

ارگان رسانه ای انصار حزب الله همچنین به نامه 70 سناتور آمریکایی به لاریجانی در 7 ماه پیش اشاره کرده که در آن سناتور های آمریکایی به لاریجانی به مناسبت انتخابش به ریاست مجلس تبریک گفته اند.
سپس انصار حزب الله با حمله به لاریجانی از او خواسته است کخ توضیح دهد چرا آمریکایی ها به او «نامه ننگين تبريك» و از ریاستش بر مجلس شاد شده اند؟! و افزوده است: وي بايد پاسخ دهد، دليل خوشايندي نمايندگان شيطان بزرگ از رئيس‌شدن ايشان چيست؟ آيا به اقدامات وي در شوراي امنيت ملي، نزديك شدن وي به حسن روحاني و حمايت‌هايش از محكوم هسته‌اي در اواخر مسؤوليتش در آن شورا ارتباطي دارد؟…در نهايت، نمايندگان كنگره امريكا در آقاي لاريجاني چه زمينه‌اي ديده‌اند كه نامه در مورد ارتباط امريكا با ايران را، به وي نوشته‌اند؟

ارگان رسانه ای انصار حزب الله ، پس از این حملات چند هفته ای و انتشار یادداشت های به قلم افرادی مثل فاطمه رجبی علیه لاریجانی بحث سرنگونی لاریجانی از ریاست مجلس را به میان آورده و در مطلبی با تیتر “توصیه به اصولگرایان؛ تجدید نظر در تداوم ریاست لاریجانی بر مجلس” نوشته است:

« نه تنها “دولت مدرن” ، که رفتار این روزهای علی لاریجانی نیز نسبتی با اصول و اصولگرایی ندارد. کافی است برای اثبات این مدعا عملکرد او در یک ماه اخیر بازخوانی شود.

1- مدیریت او بر مجلس به گونه‌ای بوده است که آیت الله جنتی در خطبه‌های نماز جمعه با بیان لزوم اولویت‌بندی دستور کار مجلس می‌گوید: شما بايد از وساوس نفساني دوري كنيد و براي قشر محروم و پابرهنه‌ها دل بسوزانيد و به دولت براي رسيدگي به آنها كمك كنيد. اولويت را به فرهنگ اسلام بدهيد؛ چرا كه فرهنگ اسلام بايد زنده بماند. بايد در كاهاي خود اولويت‌بندي كنيد و وقت خود را به مسايل كم‌ارزش صرف نكنيد.

مردم ملاحظه کنند مصوبات مجلس برای نشر فرهنگ اسلام، رفاه محرومین و اولویت‌های کاری این مجلس چه بوده است.

2- لاریجانی خواهان بررسی نامه کنگره آمریکا برای گشودن باب مذاکره می‌شود. امری که نیازی به توضیح ندارد. برادر او هم برای توجیه این سیاست راهی دانشگاه شریف شده و به ایراد سخن می‌پردازد.

3- لاریجانی با ترتیب دادن جلسه‌ای که باید آن را یک «نمایش سیاسی» دانست، مخالفان اصولگرایی، خط امام(ره) و قانون اساسی را به مجلس دعوت می‌کند. اصلا مجلس کدام کشور 30 سالگی خود را در 28 سالگی جشن می گیرد؟

جالب آنکه او در میتینگ سیاسی خود در قزوین که پس از انتقادات اخیر از او برپا شد، می‌گوید: نباید توهم تؤطئه داشت. همچنین می‌گوید: دوستان انقلاب باید هوشیار باشند و با کوچکترین مسئله‌ای به جان هم نیفتند، ما باید با بیگانگان سخت باشیم نه دوستان خودمان.

آیا بررسی نامه کنگره آمریکا که آقای لاریجانی آن را وعده می‌دهد، نیز اقتضاء «سختی با دشمن» است؟!

اصولگرایان مجلس مطمئن باشند تداوم رفتاری که رئیس منتخب و مذبذب آنان پیشه نموده است، اعتماد مردم به آنان را خدشه‌دار خواهد کرد؛ چراکه آنان با کسی عقد اخوت نبسته‌اند و قاطبه اصولگرایان مجلس نیز در برابر رفتار لاریجانی موضعی شفاف اتخاذ نکرده‌اند. لذا پیشنهاد می‌شود همانگونه که صلاحیت آقای کردان مجددا بررسی گردید و اقدامی اصولگرایانه نامیده شد، صلاحیت آقای لاریجانی برای ریاست مجلس نیز مجددا بررسی گردد.»

نکته جالب توجه این که انصار حزب الله در شرایطی ادعای پیروی از رهبری را دارد که تندترین حملات و اهانت ها را متوجه نمایندگان و مقامات منصوب رهبری مانند علی لاریجانی و هاشمی رفسنجانی می کند .
لاریجانی ، نماینده رهبری در شورای عالی امنیت ملی و هاشمی هم به حکم رهبرانقلاب ، رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام است.

پیام برای این مطلب مسدود شده.

Free Blog Themes and Blog Templates