19.12.2008

جنتی : نبايد از انتفاضه “كفش” به سادگي بگذريم/ پيشنهاد راهپيمايي ضد امريكايي “كفش” ميدهم

پیک ایران: ايلنا : آيت‌الله احمد جنتي دبير شوراي نگهبان و امام جمعه موقت تهران، ظهر امروز در خطبه‌هاي اين هفته نماز جمعه پايتخت با بيان اين‌كه پيام امام درباره وحدت حوزه و دانشگاه را هم حوزه و هم دانشگاه بايد به درستي دريافت كنند؛ زيرا اين دو هر كدام مركز توليد فكر هستند، گفت: دانشگاه‌ها بايد بيشتر به پيام وحدت حوزه و دانشگاه توجه كنند.
وي در ادامه سخنان خود به فرازهايي از سخنان اخير رهبري در دانشگاه علم و صنعت و در ديدار روز غدير ايشان با اقشار گوناگون مردم اشاره و تصريح كرد: مسئولان بايد همانگونه كه رهبر عزيز انقلاب گفتند در حد و سطح مردم باشند در غير اين صورت نظام از درون تهي خواهد شد.
جنتي ادامه داد: اگر قرار باشد فردي ترسو مثل شاه سلطان حسين در راس امور باشد حتي اگر مردم هم شجاع باشند كشور به سمت نابودي مي‌رود.
جنتي با اشاره به اقدام اخير خبرنگار عراقي در پرتاب كفش خود به سمت جرج بوش اظهار داشت: نبايد از انتفاضه كفش به سادگي بگذريم. كفش‌هاي اين خبرنگار شجاع بايد براي هميشه در موزه‌هاي عراق به يادگار بماند.
خطيب جمعه اين هفته تهران خاطر نشان كرد: من پيشنهاد مي كنم اگر در ايران و عراق راهپيمايي ضد امريكايي انجام مي‌شود با “كفش” باشد. مردم بايد از اين خبرنگار حمايت كنند تا آمريكايي‌ها او را در زندان بيشتر از اين شكنجه و آزار ندهند.

پیام برای این مطلب مسدود شده.

Free Blog Themes and Blog Templates