22.12.2008

مسئول نمايندگي ولي فقيه درنيروي هوايي سپاه: دوران اصلاحات نبايد ديگر تكرار شود

ایرنا: نماينده ولي فقيه در نيروي هوايي سپاه با اشاره به چالش‌هايي كه دردوران اصلاحات براي كشور به وجود آمد، گفت: در آن دوران ‪ ۸‬ساله نظام اسلامي با چالش روبرو شد و دولت در فناوري هسته‌اي بسيار كوتاه آمد و اين دوران قطعا ديگر نبايد تكرار شود.

به گزارش روز دوشنبه ايرنا به نقل از روابط عمومي و تبليغات نيروي هوايي سپاه، حجت‌الاسلام والمسلمين ايوب حسن زاده در جمع كاركنان و مسئولان اين نيرو، گفت: در دوره اصلاحات فضا باز شد ديديم كه چه افتضاحي به بار آمد.

عده‌اي مقاله نوشتند، بر عليه پيامبر سخنراني كردند. آقايي رفت در دانشگاه مشهد سخنراني كرد و گفت آنهايي كه مي‌گويند ولي فقيه در جامعه بايد حكومت كند بدانند هر جامعه‌اي كه در آن فرد حاكم باشد در آن استبداد حاكم مي‌شود ولو آن كه آن فرد رسول الله باشد.

وي تصريح كرد: اگر در جامعه، امامت و رهبري اقتدار داشته باشد و مردم خود را با اين حبل الهي تطبيق بدهند، وحدت و انسجام اسلامي در جامعه محقق شود و همه به لب‌هاي مبارك رهبري و ولي امر مسلمين نگاه كنند اين گونه افراد ديگر نمي‌توانند جولان بدهند.

حسن زاده تاكيد كرد: هم اكنون هم كساني كه مي‌خواهند ما از انقلاب عقب نشيني كنيم، شهدا را فراموش كنيم، ارزش‌ها را فراموش كنيم و دنبال آمريكا راه بيفتيم، كم نيستند اما جرات طرح اين موضوعات را ندارند.

مسئول نمايندگي ولي فقيه در نيروي هوايي سپاه گفت: رييس جمهوري در قالب مديريت ديني خودش را سرباز ولايت مي‌داند و در برابر سخنان ولايت، اجتهاد در مقابل نص نمي‌كند.

رييس جمهوري در ركاب رهبري حركت مي‌كند و ولي امر مسلمين استثنايي‌ترين عبارت‌ها را بعد از انقلاب درباره اين دولت به كار برده است.

وي افزود: متاسفانه امروز افرادي هستند كه براي اين كه بيانات مقام معظم رهبري را از اثر بياندازند، دولت را تخريب مي‌كنند.

حسن زاده با اشاره به سخنان هفته گذشته مقام معظم رهبري در دانشگاه علم و صنعت تصريح كرد: ايشان مي‌فرمايند كه اگر روزي در ميان مسئولان كشور، مسئولان بي‌جرات و ضعيفي همچون شاه سلطان حسين پيدا شود، حتي اگر در ميان مردم نيز شجاعت وآمادگي وجود داشته باشد كار مملكت و جمهوري اسلامي تمام است چرا كه مسئولان ترسو و مقهور، ملت‌هاي شجاع را نيز به ملت‌هاي ضعيف تبديل مي‌كنند.

مسئول نمايندگي ولي فقيه در نيروي هوايي سپاه خاطرنشان كرد: هميشه در جامعه اسلامي افراد بزدلي بوده‌اند كه به خاطر منافع شخصي خودشان، به خاطر مسائل امنيتي و اقتصادي خودشان اجازه نمي‌دهند روح حماسي به كالبد ملت دميده شود، چون اين روح حماسي ممكن است يك روزي به تعارض ما و دشمنان ما منجر شود.

وي با اشاره به بيانات مقام معظم رهبري درباره مبارزه با مفاسد اقتصادي گفت: شما به تاريخ صدر اسلام مراجعه كنيد مي‌بينيد كه فساد اقتصادي مسئولان و كارگزاران آن زمان آنچنان به سر جامعه اسلامي بلا آورد كه اين افراد اولين كساني بودند كه از جهاد، حماسه و ايثار عقب نشيني كردند.

همین خبر از فارس

پیام برای این مطلب مسدود شده.

Free Blog Themes and Blog Templates