22.12.2008

توضيحات سيد محمد خاتمي درباره خبر تابناك

بازتاب: خاتمي: من به تابناك و تابناكيان احترام مي‌گذارم و تابناك را رسانه‌اي تأثيرگذار مي‌دانم كه مي‌كوشد انصاف را رعايت كند، ولي در شگفتم كه اين گزارش و خبر از كجا آمده است؟

پيرو انتشار خبري كه در آن از جلسه رئيس‌جمهور سابق كشورمان با برخي گروه‌هاي دوم خردادي خبر داده شده و طي آن مطالبي حايز اهميت نقل شده بود، دفتر حجت‌الاسلام و المسلمين خاتمي با فرستادن جوابيه‌اي، چنين ديداري را تكذيب كرده و در نتيجه، سخنان نقل شده را نادرست خوانده است.

دفتر رئيس‌جمهور سابق كشورمان در اين جوابيه يادآور شده كه آقاي خاتمي پس از ديدن خبر در حاشيه آن چنين نوشته است: «من به تابناك و تابناكيان احترام مي‌گذارم و تابناك را رسانه‌اي تأثيرگذار مي‌دانم كه مي‌كوشد انصاف را رعايت كند، ولي در شگفتم كه اين گزارش و خبر از كجا آمده است؟ صرف نظر از قضاوت در باب محتواي آن، ابدا من چنين جلسه‌اي نداشته‌ام و اين مطالب را نگفته‌ام، لابد اشتباهي رخ داده است كه اميدوارم عزيزان به هر نحو كه مي‌دانند، اصلاح و جبران كنند.»

تابناک:
ضمن احترام به حجت‌الاسلام و المسلمین خاتمی، باید خاطر نشان کنیم که این خبر از منابع آگاه با تفصیلی بیشتر از آنچه در خبر تابناک آمده بود به سایت ارسال شده و صرفا با توجه به قراين موجود در زمینه صحت خبر منتشر شده و منظور سایت صرفا اطلاع رسانی بوده است.

پیام برای این مطلب مسدود شده.

Free Blog Themes and Blog Templates