26.12.2008

با جلوگیری از برگزاری کنگره ستاد88 در شیراز کلید خورد

یاری نیوز: آغاز پروژه محدود سازی و جلوگیری از فعالیت های حامیان خاتمی توسط دولت نهم
با جلوگیری از برگزاری کنگره ستادملی جوانان در استان فارس به دستور فرماندار شیراز، پروژه محدودسازی و جلوگیری از فعالیت های حامیان خاتمی رسما کلید خورد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری یاری، در حالی که کنگره درون گروهی ستادملی جوانان حامی خاتمی در استان فارس-ستاد 88- برای انتخاب اعضای هیات رئیسه قرار بود برگزار شود با دستور کتبی فرماندار شیراز به نیروی انتظامی این شهر از برگزاری آن جلوگیری به عمل آمد.

فرماندار شیراز در حالی به بهانه تبلیغات زودرس انتخاباتی دستور جلوگیری از برگزاری این کنگره را داده است که ستاد88 در مرحله فعلی تنها در حال عضو گیری و سازماندهی درون گروهی است و هیچ فعالیت تبلیغاتی انجام نمی دهد.

این دستور را می توان دومین گام از پروژه انصراف خاتمی از حضور در انتخابات توسط مسئولین و حامیان دولت نهم ارزیابی کرد، گام اول آن از هفته گذشته همزمان با جدی تر شدن حضور خاتمی در انتخابات با به راه انداختن بحث شاه سلطان حسین و تلاش فراوان برای انطباق شاه صفوی با رئیس جمهور سابق جمهوری اسلامی ایران بود و گام دوم نیز محدودسازی و جلوگیری از فعالیتهای حامیان خاتمی که از اندک حمایت«رسانه میلی» و همچنین روزنامه های پرتیراژ محروم هستند می باشد.

دکتر عبدالله رمضان زاده، سخنگوی دولت اصلاحات روز چهارشنبه در گفتگو با یاری، با تاکید بر اینکه تنها راه پیروزی احمدی نژاد عدم حضور خاتمی در انتخابات است، گفته بود:«جناح اصولگرا و حامیان دولت باید کاری کنند که خاتمی را منصرف کنند. آنها تا پیش از این در شعارهای تبلیغاتی خود از حضور خاتمی استقبال می کردند اما اکنون روش خود را عوض کردند و به صراحت از خاتمی می خواهند به انتخابات وارد نشود. از این پس نیز باید منظر سایر روش های آنها از تخریب خاتمی و دوستان وی گرفته تا حتی تهدیدهای فیزیکی باشیم.»

پیام برای این مطلب مسدود شده.

Free Blog Themes and Blog Templates