28.12.2008

تایید شایعه بیماری خامنه ای توسط سخنگوی دولت!‌

ایلنا: الهام:
عبور ازاحمدي نژاد براي مقابله با گفتمان دولت نهم است
ساختار حکومتي کشور اجازه تحقق طرح وحدت ملي را نمي‌‏دهد

وزير دادگستري گفت: برخي طرح دولت وحدت ملي را که شايسته جمهوري اسلامي نيست مطرح مي‌‏کنند و با اين وسيله مي‌‏خواهند سهم احزاب را بگيرند درحالي‌‏که ساختار حکومتي و فرهنگي کشور ما اجازه اين کار را نمي‌‏دهد.

به گزارش”ايلنا”به نقل از پايگاه اطلاع رساني دولت، سخنگوي دولت در گردهمايي مبلغان اعزامي به دانشگاه‌‏هاي سراسر کشور با تاکيد براينکه دکتر احمدي نژاد، رئيس‌‏جمهور، سنبل ونمادي از گفتمان انقلاب است، گفت: دشمنان با حمله به رئيس‌‏جمهور و دولت نهم، قصد مبارزه با گفتمان انقلاب اسلامي را دارند و مقام معظم رهبري به همين خاطر ازدولت احمدي نژادحمايت مي‌‏کنند.
غلامحسين الهام خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبري خطاب به رئيس‌‏جمهور فرمودند که دشمنان شما را هدف قرار داده‌‏اند ولي هدف اصلي آنها ضربه زدن به انقلاب است و ما بايد در مقابل توطئه‌‏ها هوشيار باشيم.
وي يادآور شد:رهبر معظم انقلاب طرز فکر و مباني دولت نهم را قبول داشته و از گفتمان اين دولت حمايت مي‌‏کند وايشان تفکر دولت را به عنوان گفتمان انقلاب پذيرفته‌‏اند.
وزير دادگستري يادآور شد: مساله عبور ازاحمدي نژاد که امروز در برخي محافل مطرح مي‌‏شود بيشتر به خاطر مقابله با گفتمان دولت نهم است.
الهام گفت: برخي نيز طرح دولت وحدت ملي را که شايسته جمهوري اسلامي نيست مطرح مي‌‏کنند و با اين وسيله مي‌‏خواهند سهم احزاب را بگيرند درحالي‌‏که ساختار حکومتي و فرهنگي کشور ما اجازه اين کار را نمي‌‏دهد.
وي توضيح داد: نگاه مقام معظم رهبري به گفتمان دولت‌‏هاي قبلي انتقادي بود و اصولا ايشان در دوران سازندگي و اصلاحات موضوع مبارزه با اشرافي‌‏گري و فساد را مطرح مي‌‏کردند.
وي يادآورشد:درگذشته عده‌‏اي دفاع ملت ايران از ملت‌‏هاي مظلوم را زيرسوال مي‌‏بردند و با اين استراتژي قصد داشتند عمق قدرت استراتژيک ما را در جهان اسلام از بين ببرند.
الهام با اشاره به اينکه مسلمانان عمق قدرت استراتژيک ما هستند،گفت: ملت ايران استراتژي مقابله با ظلم و حمايت از مظلوم را تا آخرين نفس ادامه خواهد داد.
الهام بااشاره به اينکه مقام معظم رهبري سعي دارند درحداقل ضرورت‌‏ها از حکم ولايتي خود استفاده کنند، اظهار داشت: ولي در دولت قبل رهبر انقلاب در دوره‌‏اي با صراحت در مقابل برخي تصميمات قانونگذاري خصوصا در زمينه مطبوعات و مسائل فرهنگي ورود پيدا کرده و موضع‌‏گيري نمودند.
وي ادامه داد: اخيرا ايشان نيز برغم بيماري و با سينه‌‏اي خسته در دانشگاه علم و صنعت حاضر شدند و در مکاني که موضوعيت نيز داشت مطالب مهمي را دسته بندي و اتمام حجت فرمودند.
سخنگوي دولت دربخش ديگري از سخنانش در زمينه ارزيابي کارکرد بين المللي دولت‌‏هاي گذشته ، گفت: در دولت‌‏هاي گذشته حاکمان مرعوب و يا مجذوب دشمن بودند.
غلامحسين الهام خاطرنشان کرد: آنها دنبال تغيير نظام اسلامي به نظام دموکراتيک و حل کردن آن در نظام مورد پسند آمريکا بودند.برخي کارگزاران نظام اسلامي با حرکت‌‏هاي نرم، دم از سکولاريزم مي‌‏زدند در حالي که برخي از آنها حاکم در همين نظام اسلامي نيز بودند و اين مسائل رهبر انقلاب را رنج مي‌‏داد.
وي ادامه داد: در دوره آنها مقام معظم رهبري به مباني آنها نگاهي توام با ابهام داشتند و به همين دليل اصلاحات آمريکايي و اسلامي را تفکيک کرده و مکرر يادآوري مي‌‏نمودند.
الهام اظهار داشت: در دوره‌‏هاي گذشته احياي تخت جمشيد به عنوان نماد جمهوري اسلامي ايران مطرح شد ولي مقام معظم رهبري همچنين احمدي نژاد در مقابل اين تفکر به شلمچه رفتند و با چفيه که نمادي از ايثار و شهادت طلبي است، بازگشتند.
وي تصريح کرد: امروز اگر ما تعبير دولت اسلامي را به کار ببريم برخي دوستان دلخور مي‌‏شوند، اين در حالي است که نظام اسلامي ظرفيت بقاء دارد و نبايد اجازه دهيم اين ظرفيت‌‏ها مکتوم بماند.
وزير دادگستري گفت: نبايد حوادث 10سال گذشته که بر سر نظام و انقلاب آورده‌‏اند را فراموش کنيم زيرا رهبر انقلاب نيز هرگز آن دوران را فراموش نخواهند کرد.
الهام اظهار داشت: کساني که در انقلاب با همين نظام و ساختار سياسي به قدرت رسيدند بدنبال تهي کردن روح و باطن حکومت از اسلاميت و شاخص‌‏هاي آن رفتند.
وي افزود: آنها دنبال عبور از مباني اسلامي نظام هستند و نگراني‌‏هاي مقام معظم رهبري معطوف به همين مساله است.
وي ادامه داد: رهبر انقلاب در سال 79 در سخت ترين شرايط و تحت فشار بودند و در سخنراني خود اعلام کردند اگر قرار است اتفاقي بيفتد از نوع عاشوراي حسيني است نه صلح حسني، ما نبايد آن دوران را فراموش کنيم.

پیام برای این مطلب مسدود شده.

Free Blog Themes and Blog Templates