29.12.2008

دعوت پیامکی برای اشغال “لانه منافقین” در تهران / آخرین اخبار از مقابل دفتر حافظ منافع مصر

عصرایران: تجمع کنندگان با خود وسایل آتشزا نیز به این محل آورده اند ؛ با توجه به این که آنها قصد دارند شب را در مقابل دفتر حافظ منافع مصرسر کنند ، معلوم نیست این وسایل را برای گرم کردن خود در هوای سرد شمال تهران را دارند یا در صدد آسیب زدن به دفتر مصری ها هستند .
عصرایران – در حالی که دانشجویان بسیجی اعلام کرده اند در ” مقابل دفتر حافظ منافع مصر” در تهران ، تحصن خواهند کرد و این تحصن را تا باز شدن مرز مشترک مصر و غزه و امداد رسانی به مردم تحت محاصره این منطقه ادامه خواهند داد ، ارسال پیامک هایی ، این هدف انسانی دانشجویان را تحت الشعاع قرار داده است.

به گزارش خبرنگار عصرایران ، از ظهر امروز پیامک هایی با مضمون اشغال دفتر حافظ منافع مصر به شهروندان تهرانی ارسال می شود که از آنان در خواست شده است ساعت 17 امروز در مقابل این دفتر تجمع کنند و “لانه منافقین” را تصرف نمایند.

در ادامه این پیامک آمده: “جهاد واجب است.”

پیشتر ، تسخیر سفارت آمریکا در ایران با عنوان تسخیر” لانه جاسوسی” مطرح شده بود.

چند روز پیش ، یکی از مقامات کشورمان از آماده سازی بسترهایی برای تکرار واقعه 13 آبان در صورت نیاز ، سخن گفته بود که به نظر می رسد برخی جریان ها در صدد بهره برداری از این سخنان هستند.

در پی حمله برخی افراد با بمب های آتشزا به این دفتر در روزهای گذشته ، دولت قاهره بهانه مناسبی برای مخالفت با ارسال کمک های ایران به مردم غزه پیدا کرد و به همین دلیل ، ارسال این کمک ها با تاخیر مواجه شد و در واقع ، حمله به دفتر مصری ها در تهران ، منجر به نقض غرض گردید و به زیان مردم تحت محاصره غزه تمام شد.

بدیهی است ، برگزاری تجمعات اعتراض آمیز در مقابل دفاتر دیپلماتیک ، یک امر متعارف است اما حملات خشونت بار به این اماکن غیر نظامی و بی دفاع ، خلاف قانون و اخلاق است و می تواند برای کشور میزبان هزینه های متعددی را تحمیل کند.

لذا تجمع کنندگان مقابل دفتر حافظ منافع مصر باید مراقب باشند تا افراد تندرو ، دست به اقدامات نامتعارف نزنند که به ویژه در شرایط شکننده کنونی هر اقدامی می تواند بهانه به دست طرف مقابل دهد و موضع بر حق ایران در قبال مردم مظلوم غزه را خدشه دار کند.

آخرین اخبار از مقابل دفتر حافظ منافع مصر

گزارش خبرنگار عصرایران از مقابل دفتر حافظ منافع مصر تهران حاکی است تا کنون حدود 200 نفر در این مکان جمع شده اند و علیه اسرائیل ، دولت مصر و حسنی مبارک شعار می دهند .

نیروهای پلیس تدابیر بسیار شدید امنیتی در اطراف این دفتر برقرار کرده اند و به علاوه نیروهای اطلاعاتی با لباس های شخصی در محل حضور دارند.
تجمع کنندگان با خود وسایل آتشزا نیز به این محل آورده اند ؛ با توجه به این که آنها قصد دارند شب را در مقابل دفتر حافظ منافع مصرسر کنند ، معلوم نیست این وسایل را برای گرم کردن خود در هوای سرد شمال تهران را دارند یا در صدد آسیب زدن به دفتر مصری ها هستند .
تا این لحظه بین تجمع کنندگان و پلیس ، درگیری رخ نداده است.تجمعات پیشین به تنش کشیده شده یود.

پیام برای این مطلب مسدود شده.

Free Blog Themes and Blog Templates