30.12.2008

موشك‌هاي با برد 40 كيلومتر حماس در برابر قاتلان غزه

بازتاب: با توجه به فاصله این بندر با محل انجام عملیات توسط نیروهای حماس، دستیابی نیروهای حماس به موشک‌هایی با برد بیش از 40 کیلومتر تأیید می‌شود. همزمان با اعتراض جهانيان به جنايات غزه، ايهود باراک در نشست فوق‌العاده کنيست (پارلمان) اسرائيل گفت: در صورتي که شرايط اقتضا کند، دامنه حملات در غزه و زمان آن را گسترش خواهيم داد.

سرویس بین‌الملل «تابناک» ـ منابع خبری از آماج حمله قرار دادن بندر «اشتود» رژیم صهیونیستی خبر دادند.

با توجه به فاصله این بندر با محل انجام عملیات به دست نیروهای حماس، دستیابی نیروهای حماس به موشک‌هایی با برد بیش از 40 کیلومتر تأیید می‌شود.
يادآور مي‌شود، «تابناک» پيشتر خبر دستیابی حماس به این موشک‌ها را منتشر کرده بود.

بنابراين، با تأیید این خبر، معادلات صهیونیست‌ها در هجوم گسترده به مردم کرانه باختری، دستخوش تحولات جدی خواهد شد.

بايد خاطرنشان كرد كه ايهود باراک، وزير جنگ رژِيم اشغالگر قدس، پس از جنايات اخير اين رژيم در غزه تصريح کرد: اسرائيل از آتش‌بس براي جمع‌آوري اطلاعات جاسوسي با هدف آموزش و آماده کردن جبهه داخلي استفاده کرد.

ايهود باراک، روز دوشنبه، در ديدار از پايگاه هوايي «جانسور» گفت: حملات نظامي کنوني در نوار غزه براي اسرائيل و ساکنان جنوبي آن بسيار جدي است. وي همچنين تأکيد کرد: اين عمليات، نتيجه احساسات انتقام‌جويانه يا خشم و غضب نيست، بلکه حاصل طرحي بررسي شده است.

وزير جنگ رژيم صهيونيستي، هدف از عمليات غزه را ايجاد تغييراتي اصولي در اوضاع نوار غزه و ضربه زدن به حماس براي تغيير قوانين بازي دانست تا حملات موشکي فلسطيني‌ها از نوار غزه عليه شهروندان و نظاميان اسرائيلي متوقف شود.

باراک همچنين در نشست فوق‌العاده کنيست (پارلمان) اسرائيل گفت: در صورتي که شرايط اقتضا کند، دامنه حملات در غزه و زمان آن را گسترش خواهيم داد.

پیام برای این مطلب مسدود شده.

Free Blog Themes and Blog Templates