07.01.2009

ضرب شصت غیرمنتظره هوگو چاوز به اسرائیل!!

خُسن آقا: یکی نیست از این عوامفریبان بپرسید که چاوز چه گونه انقلابی است که تا حالا اسرائیل در کاراکاس سفیر داشته است!؟ وحالا چطور شده که یک مرتبه چاوز انقلابی شده! نکنه دوباره تهران پولی چیزی به جیب چاوز دزد سرازیر کرده که او هم در پاسخ یک شبه انقلابی شده؟!
شهاب نیوز: دولت ونزوئلا در واكنش به حملات اسرائيل به نوار غزه دستور اخراج سفير اين رژيم از كاراكاس را صادر كرد.

به گزارش فارس به نقل از آژانس افه اسپانيا، وزارت خارجه ونزوئلا روز گذشته با انتشار بيانيه اي اعلام كرد كه در اعتراض به تجاوز ارتش اسرائيل به نوار غزه و به نشانه همبستگي با ملت فلسطين سفير رژيم صهيونيستي از كاراكاس اخراج مي شود.

بيانيه وزارت خارجه ونزوئلا همچنين اخراج “شلومو كوهن” سفير اسرائيل در كاراكاس را نشانه پايبندي به صلح و تقاضا براي احترام به حقوق بين المللي دانست.

وزارت خارجه ونزوئلا به علاوه اعلام كرد: در اين دوران تراژيك و عصباني كننده، مردم ونزوئلا همبستگي نامحدود خود با ملت قهرمان فلسطين را ابراز مي دارد.

ونزوئلا همچنين رژيم صهيونيستي را به نقض آشكار حقوق بين المللي و توسل برنامه ريزي شده به تروريسم دولتي عليه فلسطينيان متهم كرد.

در بيانيه وزارت خارجه ونزوئلا بر نگراني شديد اين كشور به خاطر كشتار كودكان و زنان بي گناه در تجاوز هوايي و زميني ارتش اسرائيل به نوار غزه تاكيد شده است.

ونزوئلا در عين حال بر تلاش هاي خود در سازمان ملل با هدف اتخاذ تدابير فوري و لازم براي توقف حملات رژيم صهيونيستي به غزه تاكيد نمود.

وزارت خارجه ونزوئلا در بيانيه خود به علاوه با اشاره به اين كه كاراكاس همواره ضد يهودي گري را رد كرده است يهوديان را صميمانه به ابراز مخالفت با سياست هاي جنايتكارانه اسرائيل كه ياد آور بدترين صفحات تاريخ در قرن بيستم هستند فراخواند.

اين بيانيه همچنين بر ادامه تلاش هاي خستگي ناپذير ونزوئلا تا زمان مجازات عاملان جنايات وحشيانه عليه فلسطينيان تاكيد كرد.

پیام برای این مطلب مسدود شده.

Free Blog Themes and Blog Templates