16.01.2009

دستگيري شبكه براندازي نرم تحت پوشش BBC

بازتاب: عابدي از انتشار سه كتاب در مورد نقض حقوق بشر در كشورهاي مختلف خبر داد و گفت: همين كشورها ايران را به نقض حقوق بشر متهم مي‌كنند در حالي كه جمهوري اسلامي به خاطر پيروي از اسلام حتي به دشمن خود ظلم نمي‌كند.
كد خبر: ۳۲۹۷۷ تاريخ انتشار: ۱۲:۵۸ – ۲۷ دي ۱۳۸۷ تعداد بازديد: ۲۲۹۱

عضو كميسيون امنيت ملي مجلس شوراي اسلامي از دستگيري اعضاي يك شبكه براندازي نرم كه تحت پوشش بي بي سي انگليس در كشور فعاليت مي‌كردند، خبر داد.

محمدكريم عابدي امروز در گفتگو با خبرنگار فارس در بيرجند افزود: اين افراد با عنوان خبرنگار در واقع يارگيري مي‌كردند كه خوشبختانه با هوشياري به موضع دستگير شدند.
وي با بيان اينكه براندازي نرم و كودتاهاي مخملي، اتفاق تازه‌اي براي كشور نيست، تصريح كرد: مردم ايران از كودتاي سال 32 و حتي در دوران مشروطيت كودتاهاي مخملي را تجربه كرده‌اند.سه شبكه بزرگ جاسوسي جهان از جمله موساد و سياي آمريكا براي ضربه زدن به ايران با يكديگر همكاري مي‌كنند.
عابدي گفت: همواره در گذشته انگليسي‌ها با اختلاف‌افكني بين قبايل ايران سعي داشتند اهداف خود را دنبال كنند و به خاطر همين نيز سياست اختلاف بينداز و حكومت كن را به نام انگليس ثبت كردند.
نماينده مردم فردوس، طبس و سرايان در مجلس شوراي اسلامي تصريح كرد: بعد از پيروزي انقلاب اسلامي دشمن متوجه شد كه كودتاي نظامي جايي ندارد و در قانون اساسي ما ممنوع است و به خاطر همين به دنبال ابزارهايي ديگر از جمله براندازي نرم رفتند.
عابدي گفت: در آمريكا اگر كنگره قانوني بدهد حق وتوي آن وجود دارد، اما در ايران چنين قانوني به جز در موارد خلاف شرع اسلام وجود ندارد و مجلس ما در راس همه امور است.
وي به كوتاي نوژه و حمله مستقيم آمريكا به ايران در سال 59 اشاره كرد و افزود: به دنبال اين توطئه‌ها دشمن در سال‌هاي اخير و بعد از پيروزي انقلاب حتي تحريم‌هاي گسترده عليه ما به اجرا گذاشت، اما چون براي آنان بي‌نتيجه بود سراغ تيم‌هاي جاسوسي رفت.
نايب رئيس مجمع نمايندگان خراسان جنوبي هدف از افزايش فعاليت شبكه‌هاي جاسوسي دشمن در ايران را بخشي به خاطر اوضاع غزه دانست و اظهار داشت: دشمن احساس مي‌كند نگاه‌ها به سمت غزه است و از اين فرصت مي‌تواند استفاده كند و به ما ضربه بزند، در حالي كه از هوشياري مردم ما غافل است.
عابدي با بيان اينكه در ايران شبكه‌هاي جاسوسي به علت توجه دقيق مردم و رصد كردن اوضاع از سوي مردم نتوانسته‌اند عمق داشته باشند، گفت: گاهي اوقات نيز براي ضربه زدن به كشور از حربه‌هايي ديگر مثل تجليل از شيرين عبادي كه خود بزرگ‌ترين قانون‌شكن است استفاده مي‌كنند.
وي بيداري و هوشياري بيشتر مردم به خصوص جوانان را در مقابل جنگ نرم دشمنان خواستار شد و افزود: صدا و سيما، رسانه‌ها و خبرنگاران نيز بايد مردم را از نقشه‌هاي شوم شبكه‌هاي براندازي نرم و چگونگي فعاليت اين شبكه‌ها آگاه كنند و حتي گذاشتن يك واحد درسي براي اين منظور در دانشگاه‌ ها ضروري است.
نايب رئيس كميته دفاعي كميسيون امنيت ملي مجلس در خصوص برنامه‌هاي مجلس براي مقابله با جنگ نرم دشمن اظهار داشت: به تازگي كميته حقوق بشر به كميسيون امنيت ملي مجلس اضافه شده و به جاي سياست دفاعي كه تاكنون دنبال مي‌شده است از اين پس ما نيز از سياست تهاجمي بهره مي‌بريم تا از كشورهاي ديگر از جمله آمريكا بخواهيم كه چرا با نقض حقوق بشر به ملت خود ظلم مي‌كنيد.
عابدي از انتشار سه كتاب در مورد نقض حقوق بشر در كشورهاي مختلف خبر داد و گفت: همين كشورها ايران را به نقض حقوق بشر متهم مي‌كنند در حالي كه جمهوري اسلامي به خاطر پيروي از اسلام حتي به دشمن خود ظلم نمي‌كند.
وي كشورهاي غربي را به شناخت دقيق از اسلام دعوت كرد و تصريح كرد: سال‌ها تحريم و فشار از سوي همين كشورها به جمهوري اسلامي وارد شد اما امروز انقلاب اسلامي ما انتشار يافته و بايد كشورهاي غربي اين را به خوبي درك كنند.

عابدي گفت: در همين غزه امروز حماس مقابل قوي‌ترين و بزرگ‌ترين سلاح‌ها مقاومت كرده و اگر اعتقاد و پايبندي مردم غزه به اسلام نبود شايد پنج روز هم حماس نمي‌توانست مقاومت كند.

پیام برای این مطلب مسدود شده.

Free Blog Themes and Blog Templates