17.01.2009

صحت و سقم یک شایعه

اَن‌صارنیوز: آیت الله بهجت: ظهور آن قدر نزدیک است که شما و تمام افراد حاضر در این جمع ظهور امام زمان را خواهید دید.

سید ابوالفضل هاشمی-دانشجوی فناوری اطلاعات دانشگاه پیام نور ورامین: امروز 25 دی 1387 به اتفاق دوستان در جلسه شامگاه چهارشنبه بسیج مسجد بقیه‌الله تهران(میدان شوش، خیابان شوش شرقی) بودیم. مسئول بسیج‌مان جناب آقای ولی، در سخنان تکان‌دهنده‌ای از واقعه‌ای که کمتر از 2 هفته از وقوع آن گذشته بود، پرده برداشت.

وی از قول جناب آقای صالحی – مسئول کنونی حوزه 307 امام سجاد (ع) واقع در میدان خراسان تهران، کوچه شباهنگی– چنین گفت: در طی 2 هفته گذشته، رهبر معظم انقلاب -حضرت امام خامنه‌ای-، به اتفاق من (آقای صالحی) و سردار نجات –از مقربین به حضرت آقا و از محافظان عالی‌رتبه ایشان– و دیگر خواص به دیدار بزرگان -علی‌الخصوص حضرت آیت الله العظمی بهجت(حفظة الله)- رفته بودند.

حضرت آقا در صحبت‌های خویش با آقای بهجت از ایشان خواسته بودند که صحت و سقم سخن خودشان که هم اکنون در صحبت‌های عموم مردم در گردش است، مبنی بر اینکه ظهور آنقدر نزدیک است که حتی مژده آن را به پیران هم بدهید، را جویا شوند.

حضرت آیت الله العظمی بهجت در پاسخ به درخواست ولی امر مسلمین جهان فرموده اند: «ظهور آنقدر نزدیک است که شما و تمام افراد حاضر در این جمع ظهور امام زمان را خواهید دید».

پیام برای این مطلب مسدود شده.

Free Blog Themes and Blog Templates