20.01.2009

عادل فردوسي پور: سيستم پيامك برنامه 90 به طرز عجيبي از كار افتاد

عصرایران: در حالي كه حاميان برنامه 90 در يك دعوت اينترنتي از مردم خواسته بودند در مقابل فشارهاي سازمان تربيت بدني بر اين برنامه و مجري آن ، با ارسال 5 ميليون پيامك به اين برنامه حمايت خود را از 90 و مجري اش اعلام كنند ، اتفاقي كه عادل آن را عجيب توصيف كرد ، مانع از تحقق اين امر شد.
عصرايران – در حالي كه حاميان برنامه 90 در يك دعوت اينترنتي از مردم خواسته بودند در مقابل فشارهاي سازمان تربيت بدني بر اين برنامه و مجري آن ، عادل فردوسي پور ، با ارسال 5 ميليون پيامك به اين برنامه (به شماره 200090) حمايت خود را از 90 و مجري اش اعلام كنند ، اتفاقي كه عادل آن را عجيب توصيف كرد ، مانع از تحقق اين امر شد.

به گزارش خبرنگار عصرايران ، در حالي كه”90” يكي از حساس ترين برنامه هاي خود را پشت سر مي گذاشت و طبق معمول سوال مسابقه براي ارسال پاسخ ها از طريق پيامك اعلام شد ، سيستم دريافت پيامك ”90“ طبق اعلام مجري برنامه به طرز مرموزي از كار افتاد به گونه اي كه به گفته فردوسي پور تنها به مدت چند ثانيه امكان دريافت پيامك ميسر شد!
فردوسي پور در واكنش به اين مساله ، ضمن عجيب توصيف كردن آن و بسنده كردن به اين نكته كه حرف هاي فراواني براي گفتن وجود دارد ، از مسوولان و از جمله مديران مخابرات خواست اگر توضيحي در اين باره دارند ، اعلام كنند.

وي همچنين با اشاره به منوط كردن حضور كارشناسان فوتبال در برنامه 90 به مجوز فدراسيون فوتبال گفت كه اين موضوع در حال بررسي است تا اگر واقعيت داشته باشد در هفته آينده به طور مفصل درباره اش صحبت نمايد.

يادآور مي شود در پي انتقادات فردوسي پور از برخي مسوولان ورزشي ، جرياني درصدد حذف برنامه 90 يا دستكم عزل فردوسي پور از مجري گري اين برنامه است .
مسوولان سيما تا كنون زير بار اين فشارها نرفته و از فردوسي پور حمايت كرده اند.

پیام برای این مطلب مسدود شده.

Free Blog Themes and Blog Templates