23.01.2009

احمدی نژاد همکار پر و پا قرص خبر گزاری های شیطان بزرگ است

وبلاگ خزعلی: ایلیا زنگ زد ، در جلسه بودم ، می گفت کار فوری دارد ، گوشی را برداشتم ، گفت: فعالیت بی بی سی فارسی غیر قانونی اعلام شده است ، مراقب باش مصاحبه نکنی !

به سایتها مراجعه کردم ، دیدم همکاری با آنها ممنوع است نه مصاحبه ، این که یک خبرگزاری با شخصی مصاحبه می کند همکاری نمی شود ، اگر این مصداق همکاری باشد احمدی نژاد همکار پر و پا قرص خبر گزاری های شیطان بزرگ است !

ایلیا می گفت : عزیز من تا بیایی این استدلالها را بیان کنی مثل پالیزدار 8 ماه گذشته است ! در ثانی مگر حکایت روباه و شغال را نشنیده ای ، شغال هراسان فرار می کرد ، روباه از او پرسید: ” کجا با این عجله” شغال گفت: ” مگر نشنیده ای هرکه سه تخم داشته باشد یکی را می کشند! ” روباه گفت : ” مگر تو 3 تخم داری؟” شغال جواب داد : ” نه، ولی آنها اول می کشند و بعد می شمارند !”

دیدم راست می گوید تا من بخواهم با مواد قانونی از خود دفاع کنم ، هفت کفن پوسانده ام و اگر خود کشی نشده باشم ، هفت بار قانون عوض شده است ، هنوز دلایل رد صلاحیت من در سال گذشته را ابلاغ نکرده اند و شکایت کیفری از هیات اجرایی و نظارت بلا تکلیف مانده است ، شورای نگهبان به سه برگه اخطار مقام قضایی نه تنها پاسخ نداد ، بلکه برای مقام قضایی تره هم خرد نکرد !

اما خودمانیم، بی بی سی هم چوب دو سر خلا است ، قبل از انقلاب ، شاه آنرا تحمل نمی کرد و بعد از انقلاب جمهوری اسلامی، این از ضریب هوشی پایین انگلیسی هاست و گرنه ما در قم روحانیونی داریم که قبل از انقلاب با شاه مشکل نداشتند و بعد از انقلاب مدعی اول و آخر انقلاب شدند ، بسیاری از آقایان خود و فرزندانشان از بلایای جنگ مصون و محفوظ ماندند و امروز سمبل مقاومت و دفاع هستند !

یادش به خیر ، قبل از انقلاب در خانه ما رادیو و تلویزیون ممنوع بود ، فقط یک رادیو کوچک در کمد پدر بود و در آن همیشه قفل بود ، موقع اخبار بی بی سی پدر آنرا از کمد در آورده با دقت اخبار را شنیده و در دفتر مخصوص بی بی سی ثبت می کردند و دو باره این شیئ ممنوعه در کمد جای می گرفت ، نمی دانم چگونه است آنروز بی بی سی خوب بود و امروز بد ! و چگونه برخورد دو رژیم ( استبدادی و انقلابی ) با این موضوع یکسان است ! نکند ما به دیدگاه های شاه نزدیک شده باشیم ! نکند می هراسیم ! نکند نگران پایگاه خود در قلوب مردم هستیم !

اگر به پشتوانه ملت اطمینان داشته باشیم و بر دل های مردم حکومت کنیم از بی بی سی که هیچ از بی بی چهل هم نمی هراسیم ! چرا امروز از بی بی تنها هم می هراسیم ؟؟؟

پیام برای این مطلب مسدود شده.

Free Blog Themes and Blog Templates