11.10.2010

نامه کمیسیون امنیت ملی به احمدی‌نژاد

فرارو: نايب رئيس اول كميسيون امنيت ملي مجلس با تاكيد بر اين كه جريان فتنه و سلطه‌گران خارجي در تلاشند تا اجراي قانون هدفمندي يارانه‌ها را با مشكل مواجه كنند، از نامه كميسيون متبوعش به رئيس‌جمهور براي اطلاع‌رساني دقيق درباره اين قانون از طريق رسانه‌ها خبر داد.

حجت‌الاسلام حسين ابراهيمي نماينده مردم بيرجند و نايب رئيس اول كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس شوراي اسلامي با اشاره به جلسه صبح امروز اعضاي هيئت رئيسه كميسيون متبوعش، اظهار داشت: «در اين جلسه موضوع قانون هدفمندسازي يارانه‌ها با حضور معاونان وزارتخانه‌هاي كشور و اطلاعات بررسي و در اين خصوص بحث و تبادل‌نظر شد».

وي افزود:‌ «در اين جلسه پس از بحث و بررسي جوانب و ابعاد مختلف اجراي قانون هدفمندي يارانه‌ها، بر اطلاع‌رساني دقيق و شفاف و به موقع مردم از نحوه اجراي اين قانون و متوجه كردن خواص كشور براي اطلاع‌رساني بيشتر مردم در اين باره از سوي آنان، تأكيد شد».

نايب رئيس اول كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس بر همين اساس يادآور شد: «هم‌اكنون جريان فتنه و سلطه‌گران خارجي در تلاشند تا قانون هدفمندي يارانه‌ها در كشور اجرا نشود و به سرانجام نرسد و اگر هم اجراي آن در كشور آغاز شد، اين طرح با چالش مواجه شود».

وي ادامه داد: «كميسيون امنيت ملي به همين دليل امروز نامه‌اي را به محمود احمدي‌نژاد رئيس‌جمهوري نوشت تا وي از طريق رسانه ملي و قبل از آغاز اجراي قانون هدفمندسازي يارانه‌ها، اطلاع‌رساني گسترده و دقيقي را در اين زمينه انجام دهد و مردم را در جريان نحوه اجرا و ابعاد مختلف اين قانون قرار دهد».

پیام برای این مطلب مسدود شده.

Free Blog Themes and Blog Templates