16.10.2010

امام جمعه موقت قم: استقبال از ولايت فقيه، استقبال از امام زمان(عج) است

ایرنا: قم- امام جمعه موقت قم با اشاره به سفر هفته آينده رهبرمعظم انقلاب به قم گفت: ما استقبال ازولايت فقيه را استقبال از حضرت وليعصر (عج) مي دانيم و مردم قم روز ورود آن عزيز به قم، عشق و ارادت خود به امام زمان(عج) را به نمايش خواهند گذاشت.

حجت الاسلام ‘سيدمحمد سعيدي’ درخطبه هاي نمازجمعه قم درحرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) افزود: استقبال مردم از رهبر معظم انقلاب دلايل و انگيزه هاي فراواني دارد، از جمله عشق و ارادت آنها به ذريه آل محمد (ص) است كه اين تجليل و تكريم ها در تاريخ ايران و قم بي سابقه نيست.
وي گفت: مردم استقبال خود از رهبرمعظم انقلاب را استقبال از نايب امام زمان (عج) مي دانند و وظيفه خود را در اين زمينه به خوبي انجام خواهند داد.
حجت الاسلام سعيدي اظهارداشت: دليل ديگر مردم از استقبال رهبر انقلاب، تجليل از مقام مرجعيت و شخصيتي كه نماد عزت و اقتدار جهان اسلام مي باشد، امروز رهبر انقلاب به عنوان مرجع تقليد پرنفوذ جهان تشيع، انقلاب را شاداب نگه داشته و اخلاص، زهد و نفس او همان اخلاص، زهد و نفس گرم امام راحل است.
خطيب جمعه قم ادامه داد: مردم قم در مراسم استقبال از رهبر انقلاب افتخار ديگري را در تاريخ اين شهر مذهبي ثبت خواهند كرد.
حجت الاسلام سعيدي همچنين با اشاره به استقبال مردم لبنان از رييس جمهوري اسلامي ايران گفت: استقبال باشكوه مردم و دولت لبنان از دكتر احمدي نژاد، تجليل از فرد نبود، بلكه آنها از انقلاب اسلامي تكريم كردند هرچند كه دكتر احمدي نژاد به خاطرمواضع ضد استكباري و ضد صهيونيستي در جهان به عنوان چهره محبوب شناخته شده است.
وي ادامه داد: اين سفر و استقبال مردم لبنان دوستداران انقلاب را شاد، و غم، غصه و خشم را در دل دشمنان دوچندان كرده است.
وي اظهارداشت: دشمنان چه دوست داشته باشند و يا نداشته باشند اراده الهي بر عزت و اقتدار جمهوري اسلامي ايران هر روز مستدام خواهد بود.
حجت الاسلام سعيدي همچنين از مسوولان استان قم خواست با توجه به جايگاه منحصر به فرد قم از جمله ورود سالانه 15 الي 18 ميليون زاير به اين شهر مذهبي، وجود حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) و مسجد مقدس جمكران، حوزه علميه و مراجع عظام تقليد، حضور طلاب خارجي و محور مواصلاتي 17 استان بودن، اعتبارات لازم را براي توسعه اين شهر جذب نمايند.
وي ادامه داد: سفر رهبر معظم انقلاب به قم فرصت مناسبي براي توسعه اين استان مي باشد.

پیام برای این مطلب مسدود شده.

Free Blog Themes and Blog Templates