20.10.2010

نامه حائري شيرازي به رييس قوه قضاييه درباره زمین خواری اطرافیان

مطالبه: يادداشت: نامه ای تعجب آفرین و موضعی پس از دو سال و صدور احکام دادگاه ضد زمین خواران؟؟؟؟
[ – سه شنبه ۲۷ مهر ۱۳۸۹]
پس از آنكه نام برخي از افراد منتسب به دفتر آيت الله حائري شيرازي امام جمعه سابق شيراز به عنوان زمين خوار اعلام شد و نام اين افراد در روزنامه هاي اين شهر چاپ شد،آيت الله حائري شيرازي به اين موضوع واكنش نشان داد و به رييس قوه قضاييه نامه نوشت .

به گزارش ایرنا پايگاه اطلاع رساني دفتر آيت الله حائري شيرازي با انتشار نامه اي به نقل از وي خواستار رسيدگي رييس قوه قضاييه به اين موضوع شده است . متن اين نامه به شرح ذيل است.

باسمه تعالي
رياست محترم قوه قضائيه
حضرت آيت­الله لاريجاني دامت بركاته
با سلام و احترام
خلاف قانون و خلاف مقررات و خريد افراد براي عبور از قانون در هر صورت از ديد اينجانب مردود است. در مورد افرادي كه در گذشته با اينجانب كار مي­كردند هيچ تفاوتي با ديگران نيست. بلكه مسئوليت آنان سنگين­تر است ولي اگر خلاف ثابت نشود مفتري هر چند از مسئولين باشد بايد معرفي و مجازات شود.
والسلام
محي­الدين حائري شيرازي

پيش از اين «کریمی» مدير املاك مسکن و شهرسازی استان فارس در سومین جلسه کميته مبارزه با زمین خواری شهرستان شیراز گفت: هم اكنون حکم 163 هکتار زمين تصرفي قطعی شده و آماده اجرا داریم.
وي افزود: این احکام شامل 99 هکتار از زمین متصرف شده توسط «همت همتی» 90 هکتار در منطقه قلات، 16 هکتار در گلستان، 13 مورد حکم قطعی در صدرا، 16 هکتار حکم قطعی برای زمین خوار «سيدرحمت‌الله موسوی» و حكم بازگشت براي ده‌ها هكتار تصرفي «عباسعلي اقبالي» و «عبدالله نبي‌زاده» صادر شده است.
به گزارش ايسنا، اسامي اعلام شده از سوي مدير املاك مسکن و شهرسازی استان فارس همگي اعضاي سابق دفتر امام جمعه شيراز در زمان تصدي آيت‌الله حائري شير ازي هستند.
گفتنی است موضعی تا بحال منتشر نشده بود ولی پس از صدور احکام برخی اطرافیان ایشان در دادگاه این نامه مربوط به مواضع دو سال پیش ایشان منتشر شد گفتنی است نبی زاده مدیر موسسه فلاحت در فراغت همان شخصی است که از طرف آقای حائری به این پست منصوب شده بود .

پیام برای این مطلب مسدود شده.

Free Blog Themes and Blog Templates