20.10.2010

گاردین: مربی انگلیسی بیلیارد به خاطر همراهی با تیم ایران خود را ختنه کرد

خُسن آقا: عقل که نباشد جان در عذاب است!
خودنویس: مربی جدید تیم «اسنوکر» ایران که یک بیلیاردباز انگلیسی حرفه‌ای است، مسلمان شد و علی سعید لو رییس سازمان تربیت بدنی در مراسم ختنه‌سوران «داوود» شرکت کرد. دیوید رو پس از زیارت حرم امام رضا تصمیم گرفت به دین اسلام گرایش پیدا کند. یکی از دوستان او معتقد است که دیوید فردی مذهبی نبوده است و این حرکت می‌تواند «تاکتیکی» و حساب‌گرانه باشد.

به گزارش گاردین دریکی از عجیب ترین تحولات در جهان ورزش ایران یک بیلیارد باز حرفه‌ای انگلیسی را به سمت مربی تیم ملی خود منصوب کرد. به گزارش رسانه‌های ایران دیوید رو که حالا به «داوود» تغییر نام داده دیروز در مراسمی درتهران با گرایش به دین اسلام خود را ختنه نمود. این مربی که کار خود را از ماه گذشته در ایران آغاز کرد یک نسخه ترجمه شده از قرآن و بلیط برای سفر به مکه را دریافت کرده است. دیوید رو ۴۵ ساله قبل امقام شماره ۱۳ دررشته بیلیاردجهانی را به خود اختصاص داده بود. وی می‌گوید:«قبلا در دوبی و بحرین و قطر به سمت مربی‌گری اشتغال داشتم ولی بشدت تحت تاثیر فرهنگ ایرانی قرار گرفتم.»

دیوید رو پس از زیارت حرم امام رضا تصمیم گرفت به دین اسلام گرایش پیدا کند.

یکی از دوستان قدیمی او معتقد است که دیوید فردی مذهبی نبوده است و این حرکت می‌تواند «تاکتیکی» و حساب‌گرانه باشد.

در یک مصاحبه، دیوید رو تیم سه نفره بیلیارد ایران را به خصوص سهیل وحیدی عضو این تیم را ستود ولی تاکید کرد هنوز این تیم تجربه کافی ندارد. به وی اجازه مربی‌گری تیم بانوان داده نشده است. درمراسم ختنه سوران روز دوشنبه علی سعید لو رییس سازمان تربیت بدنی نیز حضورداشت. تیم بیلیارد ایران درحال حاضر درحال رقابت در مسابقات قهرمانی بیلیارد عرب در دبی است.

پیام برای این مطلب مسدود شده.

Free Blog Themes and Blog Templates