06.11.2010

نیک آهنگ کوثر: وقتی برای بیوگرافی کاریکاتوری شریعتمداری رفتم از ترس مدیرمسول کیهان عرق کرده بودم

خبرآنلاین: کیهان خبر داد:

کاریکاتوریست خارج نشین نشریات زنجیره ای به دنبال برخی انتقادها از کندی اصلاح طلبان در معارضه با نظام، متهم شد نفوذی کیهان در میان اپوزیسیون است.

«ن-ک» در واکنش به این انتقادها توضیحاتی ارائه کرده و از جمله نوشت: تنها من نبودم. کسانی که برای مجله کیهان کاریکاتور کار کرده اند، انسان های شریفی بودند. انتشار کار در این مجله برای اکثر هنرمندان ضد کیهان هم افتخار بود]![ این مجله در محافل بین المللی شناخته شده بود. من برای مقالاتی که درباره کاریکاتور نوشته بودم، از مجله کیهان کاریکاتور حق التحریر گرفته ام، همانطور که مانا یا توکا نیستانی یا بزرگمهر یا افشین سبوکی و علی جهانشاهی و جمال رحمتی و خیلی های دیگر.

وی درباره ملاقات با مدیرمسئول کیهان می نویسد: تنها باری که به محل کار مدیر مسئول کیهان رفتم، همراه حسن سربخشیان برای گفت وگو با حسین شریعتمداری بود (برای حیات نو می خواستم بیوگرافی کاریکاتوری او را کار کنم و بعد از چند هفته تماس، شریعتمداری موافقت کرد. این تنها ملاقات من با شریعتمداری بود.اگر می خواهید فضای آن روز را بهتر درک کنید از حسن سربخشیان بپرسید که وقتی من و حسن بعد از یک ساعت و نیم از اتاق سرد شریعتمداری خارج شدیم هر دو به شدت عرق کرده بودیم که می شد ناشی از ترس و وحشت ذاتی ما بوده باشد(!)

پیام برای این مطلب مسدود شده.

Free Blog Themes and Blog Templates