18.11.2010

انقلاب فرهنگی یا همان رنسانس به جای اصلاحات

میل دریافتی: فریب دادن مردم و بستن دید مردم بر راههای موجود برای انجام یک کار یکی از ابزار آخوندها بوده و هست. دوران جنگ را به خاطر بیاورید. عده زیادی بودند که عاشق زیارت کربلا بودند. این بی شرف ها تنها راه زیارت کربلا را جنگ می دانستند و می گفتند تنها راه موجود برای زیارت کربلا جنگ است. هیچ گاه یکی نگفت که می توان صلح کرد و سپس کربلا را زیارت کرد تا اینهمه جوان کشته نشوند.

امروز نیز خاتمی بی عرضه به همراه شیادانی که نام خود را اصلاح طلب گذاشته و سالهای اول انقلاب خود از جنایتکاران درجه اول انقلاب محسوب می شدند تنها دو راه را برای مبارزه با خامنه ای به مردم نشان می دهند و آنقدر روی این دو راه تاکید می کنند تا مردم را نسبت به دیدن راههای دیگر کور کنند.
آنها می گویند یا باید انقلابی دوباره شود که اکثر انقلابها به دیکتاتوری می انجامد پس این راه مردود است بهتر است که اصلاحات انجام شود. یعنی خمینی خونخوار مقدس بماند آخوند بر جان و مال و ناموس مردم حاکم باشد کل جوانان جامعه تحت فشارهای روحی و جنسی باشند، خبرگان رهبری داشته باشیم، چند آخوند پیر خرفت شورای نگهبان قانون اساسی باشند، جامعه بر اساس دستورات هزار و چهارصد سال پیش یک شهوتران بیانگرد دروغگوی شیاد اداره شود ولی بصورت قانومند و اصلاح شده. اصلاحات چیزی نیست جز آنکه از اسلام خونریز مذهب خرافیو خونریز شیعه را می سازد. یعنی اصل همان اصل است ولی رنگ رویش عوض می شود.
بهتر است به راه سوم بیندیشیم این راه راهی نیست جز یک انقلاب عمیق فرهنگی و رنسانس در کشورمان. باید درصد زیادی از مردم ایران از اصل اسلام که دین خون و خرافات است آگاه کنیم. به مردم بفهمانیم که الله آفریننده زمین و آسمان نیست، یک فرد شعوتران و آدم کشی مانند محمد نمی تواند فرستاده خدا باشد. بین اسلام آخوندی و اسلام اصیل هیچ تفاوتی وجود ندارد فقط آخوندها به دلیل کم توان تر بودن کمتر جنایت می کنند.
پس بیاییم فریب این اصلاح طلبان شیاد را نخوریم و خود را برای یک انقلاب فرهنگی عمیق و رنسانس واقعی و خرافه زدایی و اسلام زدایی آماده کنیم. در اسکناس نویسی ها بهتر است ماهیت خونریز و کثیف اسلام و زن بارگی محمد و امامان و خونریز بودن آنها نیز مد نظر داشته باشیم.
پیش به سوی انقلابو رستاخیز عمیق فرهنگی و رنسانس واقعی به جای تعییر رنگ یک حکومتی که اساس آن بر خونریزی و فریب نهاده شده.
پیشنهادهایی برای اسکناس نویسی:
آیا می دانید حضرت محمد هفده زن داشته؟
آیا می دانید محمد پیامبر اسلام در سن شصت سالگی با عایشه نه ساله سکس داشته؟
آیا می دانید دو دختر محمد زن عثمان بوده اند؟
آیاهنوز به این نتیجه نرسیده اید که اسلام دین خونریزی و جنگ است؟
آیا هنوز نفهمیده اید آخوند به جز کشتن به کشتن دادن جوان هیچ چیزی برای این کشور نداشته؟
آیا می دانید روزه باعث مرگ سلول لهای مغز می شود؟

پیام برای این مطلب مسدود شده.

Free Blog Themes and Blog Templates