06.12.2010

جنتی: رد ولایت فقیه، انکار خداوند است

کلمه: رد ولایت فقیه انکار خداوند است و باید ولایت فقیه را به عنوان یکی از احکام خداوند در روی زمین دانست. بدون طی مراحل ولایی خداوند، پیامبر و امام نمی‌توان به حقیقت و رسالت ولایت فقیه دست پیدا کرد.

دبیر شورای نگهبان بدون توجه به نظر بسیاری از فقهای منتقد نظریه ولایت فقیه، مدعی شد: رد ولایت فقیه انکار خداوند است و باید ولایت فقیه را به عنوان یکی از احکام خداوند در روی زمین دانست.

آیت‌الله احمد جنتی یکشنبه‌ شب در همایش توسعه و تعمیق بصیرت اظهار داشت: بدون طی مراحل ولایی خداوند، پیامبر و امام نمی‌توان به حقیقت و رسالت ولایت فقیه دست پیدا کرد.

وی با بیان اینکه حاکمیت اصلی با خداوند است، افزود: خداوند با شرایط ویژه افرادی را برای حاکمیت بر دیگران انتخاب می‌کند که از ذهن بشر دور است.

دبیر شورای نگهبان همچنین ادعا کرد: رد ولایت فقیه انکار خداوند است و باید ولایت فقیه را به عنوان یکی از احکام خداوند در روی زمین دانست. پیام و اهداف انقلاب اسلامی هم برگرداندن حکومت اسلامی به جای اصلی خود با مدیریت ولایت فقیه است.

جنتی شرایط ولی فقیه را داشتن تدبیر، مدیریت مقاوم در مقابل ظلم و زور و آشنایی کامل با معارف و احکام اسلامی دانست. وی با تاکید بر اینکه اگر جلو فتنه گرفته نمی‌شد، کشور به دست آمریکا می‌افتاد، گفت: با مدیریت ولایت فقیه، بسیاری از بحران‌های سیاسی، اجتماعی و اقتصادی که از سوی دشمنان اسلام تحمیل شده بود مهار شده است.

پیام برای این مطلب مسدود شده.

Free Blog Themes and Blog Templates