09.12.2010

سخنرانی اولین متهم به براندازی نرم و انقلاب رنگی در جمع اصول‏گرایان

آینده: كیان تاجبخش كه دوسال قبل از حوادث انتخابات ریاست جمهوری ودر بهمن ماه سال 1386 توسط وزارت اطلاعات بهمراه هاله اسفندیاری ورامین جانبگلو به اتهام دستگیر شده بود ،ودر اوایل سال 1387 پس از چندماه بازداشت با وثیقه آزاد شده بود، در جریان حوادث پس از انتخابات توسط اطلاعات سپاه دستگیر شد.در نوشته‌های برخی زندانیان اصلاح طلب حوادث پس از انتخابات به همسلولی با تاجبخش اشاره واز آن اعلام نارضایتی شده بود

در حالی كه تاكنون هیچگونه خبری مبنی بر اتمام محكومیت یا بخشودگی یكی از زندانیان حوادث پس از انتخابات منتشر نشده است، وی روز گذشته در یكی از گروه‏های مهم اصول‏گرایان حاضر شده وبه ایراد سخنرانی پرداخت.

به گزارش خبرنگار آینده؛ رسانه های اصولگرا روز گذشته از سخنرانی كیان تاجبخش زندانی حوادث پس از انتخابات خبر دادند و این خبر در حالی منتشر شد كه كیان تاجبخش دو سال قبل از حوادث انتخابات ریاست جمهوری و در بهمن ماه سال 1386 توسط وزارت اطلاعات به مراه هاله اسفندیاری و رامین جانبگلو به اتهام تلاش برای براندازی نرم وانقلاب رنگی دستگیر شده بود و جزو اولین گروه از افرادی بود كه به این اتهام در كشور دستگیر شدند و در اوایل سال 1387 پس از چندماه بازداشت با وثیقه آزاد شده و مجدداً در جریان حوادث پس از انتخابات توسط اطلاعات سپاه دستگیر شد.

در نوشته‌های برخی زندانیان اصلاح طلب حوادث پس از انتخابات به همسلولی با تاجبخش اشاره و از آن اعلام نارضایتی شده بود.

با این حال صبح روز گذشته خبری تحت عنوان سخنرانی زندانی اوینی در جمع اصول ‏گرایان منتشر شد.
در این خبر آمده بود: در اجلاس دبیران استان‏های جامعه اسلامی مهندسین كه پنج شنبه گذشته در دفتر مركزی این تشكل در میدان هفتم تیر تهران برگزار گردیده است، كیان تاجبخش كه از چهره‌های سرشناس كودتای مخملی می باشد، از زندان به جلسه منتقل گردیده و به عنوان مهمان ویژه حاضر گردیده است.

مباحث مطرح شده توسط وی پیرامون ابعاد كودتای مخملی و بازیگران آن بوده است اما از حاضرین خواسته شده این مطالب هیچ انعكاس رسانه‌ای نداشته باشد.

در همین رابطه خبرنگار ما كسب اطلاع كرد؛ در پایان این جلسه كه با حضور محمد رضا باهنر “دبیركل جامعه اسلامی مهندسین” و مرتضی نبوی “قائم مقام” و اكثر اعضای شورای مركزی حضور داشتند؛ هدایا و لوح تقدیری با امضای مهندس باهنر به كیان تاجبخش اهدا شده است.

تا قبل از حضور سخنران در محل جامعه اسلامی مهندسین هیچكس از حضور وی مطلع نبوده و همچنین تصمیم گیری در ارتباط با دعوت و پیگیری این موضوع نیز با مرتضی نبوی بوده است. همچنین حضور كیان تاجبخش و سخنرانی وی در این جلسه با اقبال و رضایت اصولگرایان حاضر در جلسه مواجه شده است.

گفته می شود كیان تاجبخش از زندان اوین به این جلسه منتقل نشده بلكه وی شخصا و به علت ترافیك و تاخیر با پیك موتوری به محل جامعه آمده است.

پیام برای این مطلب مسدود شده.

Free Blog Themes and Blog Templates