16.12.2010

لاریجانی: اقدامات تروریستی آمریکا و اسرائیل بی پاسخ نخواهد ماند

فرارو: رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اقدامات تروریستی کار سرویسهای اطلاعاتی آمریکا و اسرائیل است گفت: آمریکا و اسرائیل بدانند که اینگونه اقدامات تروریستی بی پاسخ نخواهند ماند.

به گزارش مهر، علی لاریجانی ظهر چهارشنبه در حاشیه مراسم عزاداری تاسوعای حسینی در قم با اشاره به حادثه تروریستی در چابهار عنوان کرد: آنها به دنبال آن هستند که با این گونه اقدامات تروریستی که در گذشته نیز با ترور دانشمندان هسته ای همراه بود به کارهای علمی کشور ضربه بزنند که در این مسیر باید دستگاههای دولتی و امنیتی از دانشمندان صیانت کنند اما دشمنان بدانند این اقدامات اهداف کوری است و نمی توانند به اهداف خود دست پیدا کنند چرا که ملت ایران به فناوری هسته ای دست پیدا کرده است.

وی با بیان اینکه اقدامات تروریستی در چابهار رفتاری کاملا نااهل است، افزود: آنها آنقدر نادان هستند که با وجود اینکه در عاشورای سال گذشته آن فضاحتی را که ایجاد کردند از ملت ایران سیلی خوردند اما شرم نکردند و باز دست به چنین اقدام کوری زدند.

لاریجانی با بیان اینکه این گونه اقدامات با پول سرویسهای اطلاعاتی آمریکا و اسرائیل انجام می شود، افزود: سالهای گذشته آمریکا در افغانستان عده ای از مزدوران را جمع کرد تا دعوای بین شیعه و سنی را به راه اندازد.

نماینده مردم قم در مجلس اینگونه اقدامات را رفتارهای مذبوحانه ای دانست و ادامه داد: دست سرویس های اطلاعاتی آمریکا و اسرائیل در این ترورها در کار است و آنها بدانند که این گونه رفتارها از سوی ملت ایران بی پاسخ نخواهد ماند.

وی با بیان اینکه این اقدامات تروریستی برای ما ناشناخته نیست، گفت: استراتژی کشورهای غربی از انجام اینگونه اقدامات که در گذشته نیز آن را انجام دادند ابهام آفرینی و ایجاد اختلافات دینی و مذهبی بین شیعه و سنی است.

رئیس مجلس با بیان اینکه هدف آنها از این گونه اقدامات اختلاف افکنی است، خاطرنشان کرد: اهل سنت از این جنس نیستند که مرتکب این گونه اقدامات تروریستی شوند و ما مطمئن هستیم دستهای بیگانگان در کار است.

لاریجانی گفت: انجام اینگونه عملیات و ایجاد ناامنی هایی که از نظر کار عملیاتی نیز بسیار سبک است می توان در بسیاری از کشورها آن را انجام داد اما آنها این گونه اقدامات را در ایران برای ایجاد فضای ناامیدی و یاس انجام می دهند.

وی با بیان اینکه غربی ها خیلی از نظر ذهنی عقب افتادگی دارند، عنوان کرد: دشمنان جنس ملت ما را نمی شناسند و آنها بدانند که با این گونه اقدامات مسئله دفاع از هویت ایران و اسلام در قلوب ملت ما چند برابر تقویت خواهد شد.

رئیس مجلس شورای اسلامی ادامه داد: هدف گیری آنها از انجام این گونه اقدامات تروریستی حقایق و شعارهایی است که برای ملت ایران ارزش دارد و در این راستا نیز مردم ما با تمام توان از آنها دفاع و در مبارزه جریانات این چنینی مصمم هستند.

وی راه مقابله با این گونه اقدامات را عمل به شعارهای امام حسین (ع) در روز عاشورا عنوان کرد و افزود: دشمنان بدانند که ما از این گونه اقدامات نمی هراسیم و برای یاری آرمانها و اهداف انقلاب و اسلام با رهبری آیت الله خامنه ای تا آخر ایستادگی خواهیم کرد که این بهترین پاسخ به دشمنان است.

پیام برای این مطلب مسدود شده.

Free Blog Themes and Blog Templates