21.12.2010

آقای بالاترین،غلط کردم که به ولی فقیه توهین کردم/ پارازیت را پیچاندید، با ننگ تاریخی هتک حرمت آزادی بیان چه می کنید؟

گمنام گمنامیان: آقای بالاترین، لینک مزدور رژیم خواندن کاربران باید حذف می شد و یا لینک توهین به خامنه ای؟
آقای بالاترین! فقط جلوی برنامه پارازیت به آزادی بیان معتقد بودی ؟!
جلوی دوربین پارازیت خوب حرف از آزادی بیان می زدید، البته فقط حرف زدن از آزادی بیان، کار ساده ای است. وزیر خارجه جمهوری اسلامی هم در پارلمان اتحادیه اروپا که می رود، سنگ آزادی بیان را به سینه می زند !
زمان تحریم بالاترین نوشتم که: (امروز به بهانه توهین به مذهب لینک حذف می کند، فردا به بهانه توهین به خامنه ای ، پس فردا به بهانه اینکه یکی از کاربران ادعا کرده شعور دارد، لینکش حذف می شود!) امروز پیش بینی من به حقیقت پیوست و اقدام حذف لینک از مرحله توهین به دین، به توهین به خامنه ای شد و بالاترین، لینکی را به دلیل توهین به خامنه ای حذف کرد.(آدرس لینک در بالاترین و این هم آدرس خود مطلب در وبلاگ)
یعنی به مرحله دوم حذف نیز رسیدند ! بله ، درست خوانده اید لینکی به دلیل توهین به خامنه ای حذف شده است.
آقای بالاترین، چطور قبل از اینکه با برنامه پارازیت مصاحبه داشته باشی، اسم آیت الله قنبلدوست کلمه رکیک نداشت و در فاصله اعلام عقب نشینی از قانون حذف و تا برنامه پارازیت ، چندین لینک از آیت الله قنبلدوست داغ شد و از نظر شما اشکالی نداشت ، اما حالا فکر کردی خرت از پل گذشته حالا کلمه آیت الله قنبلدوست ، کلمه رکیک است؟!
اگر استدلال شما، زشت بودن کلمه قنبل است، باید بگویم که استدلال مسخره ای است، چه آنکه لغت نامه استاد دهخدا (اینجا)، آنرا به معنای گروه اسب ذکر کرده است و در عرف جامعه نیز، کلمه زشتی نیست. (البته شاید مسولین بالاترین بیشتر از دهخدا می فهمند!)
زشتی حرکت بالاترین زمانی مشخص می شود که می بینم یا کسی گزارش تخلف رد نکرده و یا اگر کسی گزارش تخلف رد کرده، حتی رویش نشده که رای منفی بدهد !(یعنی گزارش دهنده به گزارش خودش آنقدر اعتماد نداشته که بیاید ورای منفی بدهد!)
به دیگر عبارت در سایت وزین بالاترین و تحت زعامت مقام معظم رهبری، بنا به درخواست اقلیت، لینکی که اکثریت پسندیده اند، حذف می شود!!
لطفا به من نگویید که قانون بوده است، برای سنگسار نیز قانون داریم، وجود قانون دلیل بر هیچ عمل زشتی نیست.
آقای بالاترین ، شما لینکی که داغ شده است و اکثریت به آن رای مثبت داده اند، حذف کرده اید، به دیگر عبارت از نظر شما ، اکثریت کاربران بالاترین که این لینک را داغ کرده اند، شعور لازمه را ندارند و نظرشان فاقد ارزش است.
شما وقت برای حذف لینکی که داغ شده و اکثریت پسندیده اند، دارید اما وقتی برای رسیدگی به اتهامی که کاربری می دهد و مرا مستقیم مزدور رژیم می خواهند ، ندارید. البته از سایتی که مدیرش، از لینک همان شخص فحاش حمایت می کند که با بی شرمی تمام کاربران منتقد مذهب را مزدور رژیم می داند، توقع بیش از این نمی رود.
بالاترین عزیز، قطعا مقام معظم رهبری، سپاسگذار محبت شما برای حذف لینک توهین به ایشان است. اما یادتان باشد که غیر از برنامه پارازیت، یک قاضی دیگری نیز وجود دارد و آن افکار عمومی و قضاوت تاریخ است که چه کسی به آزادی بیان بی احترامی می کند.
______________آدرس این لینک در سایت بالاترین____________

—- آقای رجا نیوز، ببخشید، بالاترین! قباحت دارد برای بستن حساب کاربری من، در روز روشن دروغ بگویی، من کی تخلف مکرر داشته ام؟!

—- دایی جان ناپلون معاصر، مهدی یحیی نژاد، سرباز کلنل لیاخوف روسی ! لطفا روزنامه نگاران و روزنامه خوان ها را با چاقو و چماق نکشید ، پز حمایت از جنبش مشروطه پیشکشت

—- آیا بالاترین به رژیم نزدیک شده است؟! / آگر چنینی است، چرا هنوز لینک های مخالف رژیم در آن دیده می شود؟

پیام برای این مطلب مسدود شده.

Free Blog Themes and Blog Templates