25.12.2010

پاكستان و العربیه دستگیری سركرده گروهك ریگی را تكذیب كردند: ایرنا خبر دروغ منتشر كرد؟!

آینده: خبرنگار فارس همچنین در تماس با وزارت كشور پاكستان در مورد دستگیری عبدالرئوف ریگی سركرده گروهك تروریستی افراطی شرق ایران، سوال كرد كه مقامات این وزارتخانه نیز دستگیری وی را رد كردند.

برخی مقامات بلندپایه پاكستان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس دستگیری عبدالرئوف ریگی سركرده جدید گروهك تروریستی شرق ایران را تكذیب كردند.

به گزارش فارس، یك مقام بلند پایه امنیتی پاكستان در گفت‌وگو با فارس دستگیری “عبدالرئوف ریگی ” در این كشور را تكذیب كرد. این مقام امنیتی كه نخواست نامش فاش شود تاكید كرد كه سركرده گروهك تروریستی ریگی در پاكستان دستگیر نشده است.

وی افزود: ما آماده هستیم تا اطلاعات خود را به اشتراك بگذاریم اما هیچ اطلاعاتی در مورد حضور عبدالرئوف ریگی در پاكستان نداریم.

این مقام امنیتی در پاسخ به سئوال فارس گفت: قطعا اگر به نشانه‌ای دست پیدا كنیم، اقدامات شدید و سخت‌گیرانه‌ای را علیه هر شخصی كه در حملات تروریستی علیه ایران دست داشته است، اتخاذ خواهیم كرد.

خبرنگار فارس همچنین در تماس با وزارت كشور پاكستان در مورد دستگیری عبدالرئوف ریگی سركرده گروهك تروریستی افراطی شرق ایران، سوال كرد كه مقامات این وزارتخانه نیز دستگیری وی را رد كردند.

العربیه هم خبر بازداشت سخنگوی جندالشیطان را رد كرد!
پیش از این، شبكه وهابی العربیه كه با گروهك تروریستی جندالشیطان رابطه دارد لحظاتی قبل بازداشت سخنگوی این گروهك تروریستی را تكذیب كرد.

به گزارش مهر، شبكه العربیه كه همواره به پوشش هدفمند و همراه با حمایت اخبار گروهك تروریستی جندالشیطان می پردازد لحظاتی قبل در خبری فوری اعلام كرد كه “عبدالرئوف ریگی” سخنگوی این گروهك تروریستی بازداشت نشده است.

این شبكه به نقل از این تروریست مدعی شد كه وی در ایران حضور دارد و در پاكستان نیست.

ایرنا قبلا از دستگیری این شرور و تروریست خبر داده بود كه در صورت عدم دستگیری این شرور باید جویا شد كه آیا خبرگزاری رسمی و دولتی جمهوری اسلامی ایران خبر دروغ منتشر كرده است؟!

پیام برای این مطلب مسدود شده.

Free Blog Themes and Blog Templates