27.12.2010

بازداشت خانواده حبیب لطیفی

خودنویس: برخی منابع خبری در کردستان اعلام کرده‌اند که خانواده حبیب لطیفی بازداشت شده‌اند. گفتنی است روز گذشته، حکم اعدام حبیب لطیفی، با اعتراض و تجمع مردم سنندج در مقابل زندان این شهر و درخواست وکلای وی، تا اطلاع ثانوی به تاخیر افتاده بود. این مساله توسط رییس زندان سنندج و در جمع مردم این شهر، اعلام شده بود.

در حالی که پیش از این برخی خبرها، حکایت از آن داشت که خانواده حبیب لطیفی – دانشجوی کرد محکوم به اعدام – با وی ملاقات کرده و حال وی را خوب توصیف کرده‌اند، اکنون برخی منابع خبری در کردستان معتقدند هشت تن از اعضای خانواده حبیب لطیفی بازداشت شده‌اند. پدر، مادر، برادران و خواهران و همسر یکی از برادران حبیب لطیفی در میان بازداشت‌شدگان هستند.

گرچه هنوز منابع رسمی، این خبر را تایید نکرده‌اند، اما منابع خبری کرد می‌گویند که منابع آنان در کردستان معتقدند خانواده حبیب لطیفی، بلاشک بازداشت شده‌اند. هنوز مشخص نشده است که بازداشت این افراد به چه اتهامی صورت گرفته است.

گفتنی است روز گذشته، حکم اعدام حبیب لطیفی، با اعتراض و تجمع مردم سنندج در مقابل زندان این شهر و درخواست وکلای وی، تا اطلاع ثانوی به تاخیر افتاده بود. این مساله توسط رییس زندان سنندج و در جمع مردم این شهر، اعلام شده بود.

برخی منابع محلی هم اعلام کرده‌اند که در شهر سنندج، سرعت اینترنت به طرز مشکوکی پایین آمده و همچنین اختلالاتی در تماس‌های تلفنی به وجود آمد است. هم‌چنین گفته می‌شود تلفن‌هایی زندان سنندج نیز قطع شده است.

پیام برای این مطلب مسدود شده.

Free Blog Themes and Blog Templates