27.12.2010

بر پایه شنیده های جدید؛ فرزاد جمشیدی، گزینه جدید سازمان ملی جوانان؟

بازتاب: اما برخی شنیده ها، ماجرای لغو مراسم تودیع و معارفه را به گونه دیگری روایت می کند؛ نخست این که، نزدیکان «بذرپاش» می گویند او مصمم بوده است در مراسم یاد شده شرکت نکند و دوم آنکه، خانم «ترکستانی»، جدای از موضوع بیماری با مخالفت خانواده خود برای پذیرش این حکم روبه رو شده و بستری شدن روز گذشته اش تا اندازه ای مرتبط به این موضوع نیز بوده است. به هر روی…
شنیده‌ها حاکی است که با «فرزاد جمشیدی»، مجری توانمند سیما، به عنوان گزینه جدید ریاست سازمان ملی جوانان صحبت شده است.

به گزارش «تابناک»، در حالی که قرار بود روز گذشته مراسم تودیع و معارفه روسای پیشین و جدید سازمان ملی جوانان، با حضور دکتر «احمدی نژاد» برگزار شود، به یکباره خبر لغو این مراسم بر خروجی رسانه ها قرار گرفت که لغو این برنامه، به دنبال خود شایعه های بسیاری را به همراه داشت.

برخی رسانه ها خبر دادند که خانم «فرحناز ترکستانی»، شخص جانشین «مهرداد بذرپاش»، که حکم وی نیز از سوی رئیس جمهور امضا شده است، به علت بیماری نتوانسته در مراسم حضور پیدا کند و به همین دلیل، مراسم برگزار نشده است.

در همین حال، برخی حتی از بستری شدن وی در بخش مراقبت های ویژه خبر دادند. البته موضوع بیماری خانم «ترکستانی» چیز جدیدی نبود، زیرا در جنجال عزل «بذرپاش» و انتصاب یکباره «ترکستانی» که به عنوان معاون وزیر بهداشت و درمان در حال فعالیت است، به نقل از ایشان مطرح شد که وی به سبب همین بیماری، قادر به انجام وظیفه در پست جدید و به دنبال آن، پذیرفتن حکم آقای «احمدی نژاد» نیست؛ البته موضوع «پذیرفتن» یا «نپذیرفتن» حکم صادره از سوی خانم «ترکستانی»، سوژه جنجالی بود که چند روز گذشته در بالاترین اخبار رسانه های داخلی قرار گرفت.

بنا بر این گزارش، اما برخی شنیده ها ماجرای لغو مراسم تودیع و معارفه را به گونه دیگری روایت می کند؛ نخست این که، نزدیکان «بذرپاش» می گویند او مصمم بوده است در مراسم یاد شده شرکت نکند و دوم آنکه، خانم «ترکستانی»، جدای از موضوع بیماری با مخالفت خانواده خود برای پذیرش این حکم روبه رو شده و بستری شدن روز گذشته اش تا اندازه ای، مرتبط به این موضوع نیز بوده است.

اما ماجرای تغییر و تحولات سازمان ملی جوانان، بدینجا پایان نمی یابد؛ پس از زمزمه «نپذیرفتن» حکم صادره از سوی «احمدی نژاد» از سوی «فرحناز ترکستانی»، برخی منابع از جانشینی «محمدجعفر بهداد»، معاون سیاسی نهاد ریاست جمهوری و از چهره های نزدیک «مشایی» برای تصدی ریاست سازمان ملی جوانان خبر دادند؛ موضوعی که به سرعت از سوی «بهداد» تکذیب شد.

اما شنیده‌های «تابناک»، حکایت از آن دارد که از دفتر یکی از نزدیکان آقای رئیس جمهور با «فرزاد جمشیدی»، مجری برنامه های مذهبی تلویزیون، تماس گرفته و از وی خواسته اند تا برای پذیرش این مسئولیت، خود را آماده کند.

در همین حال، گفته می شود، روند انتخاب رئیس جدید سازمان ملی جوانان همچنان تا چهارشنبه که قرار است روز معارفه و تودیع باشد، ادامه دارد و این احتمال قوت گرفته است که مسافر طبقه 14 پلاک 77 کوچه سایه در خیابان آفریقا «جردن»، شخص دیگری جز «فرحناز ترکستانی» باشد.

گفتنی است، «فرزاد جمشیدی»، متولد خرداد ماه 1349 در تهران، دارای لیسانس حقوق و دکترای علوم قرآنی است. جمشیدی که سال ها پیش کار نویسندگی به ویژه در حوزه های ادبی، دینی و دفاع مقدس را آغاز کرده است، بیش از پانزده سال سابقه همکاری با صدا و سیما و همچنین سابقه رياست دفتر هماهنگي و سازماندهي مجريان سيما را هم در کارنامه خود دارد.

پیام برای این مطلب مسدود شده.

Free Blog Themes and Blog Templates