31.01.2009

پچ پچ‏های انتخاباتی

بازتاب: خبرها از تشکیل غیرمنتظره جلسه خاتمی و میرحسین موسوی حکایت می‏کند. به نظر می‏رسد تمامی اصلاح‏طلبان چشم به نتیجه این جلسه دوخته‏اند.

مجمع روحانیون در تردید
برخي شنيده ها حاکي از اين است که شماري از نزديکان خاتمي به خصوص تعدادي از سران مجمع روحانيون مبارز از اينکه خاتمي اعلام کرده بين او و موسوي يکي خواهد آمد اين اقدام را غير تشکيلاتي خوانده و گفته اند در صورت نيامدن خاتمي، از کروبي حمايت خواهند کرد.

کروبي شايد به خاطر موسوي کوتاه بيايد
به گزارش خبرنگار تابناک، مهدي کروبي همچنان به حضور خود در صحنه انتخابات و عدم کناره گيري به نفع خاتمي تاکيد دارد. گفته مي شود هر چند که برخي مشاوران کروبي معتقدند که در صورت نامزدي خاتمي در اتخابات حتما از ميان کروبي و خاتمي يکي بايد به نفع ديگري کنار برود. اما دبير کل حزب اعتماد ملي تا اين لحظه هيچ تمايلي براي کناره گيري به نفع خاتمي نشان نداده است. به نظر می رسد کروبي شايد در صورت نامزدي ميرحسين موسوي از صحنه انتخابات حاضر به چشم پوشي از نامزدي باشد

حضور خاتمی کمرنگ تر می‌شود
در حاليکه اخبار هفته گذشته حاکي از تصميم خاتمي براي خودداري از اعلام نامزدي در انتخابات بود، برخي شنيده ها ازجدي تر شدن این خبر حکايت مي‌کند. گفته مي شود خاتمي از انتشار برخي خبرها درباره ملاقات ایشان با رهبری ناخرسند بوده و حتي به بعضی نزديکان خود در اين باره گلايه کرده است.

حساسیت کمتر روی میرحسین
شنيده شده است که يکي از سران اصولگرا در ملاقاتي که به تازگي با خاتمي داشته به ایشان گفته است که حساسيت ها روي ميرحسين موسوي به مراتب کمتر از خاتمي است. هرچند که تا کنون اخبار ضد و نقيضي از تصميم خاتمي منتشر شده است .

تغييرات در اداره انتخابات
شنيده شده است در اداره انتخابات وزارت کشور جا به جايي هاي گسترده اي صورت می گیرد. پس از بازنشستگي جمعي از نيروها و کارشناسان قديمي اداره کل انتخابات وزارت کشور طي سال های گذشته، نيروهاي تازه اي که نزديکي فکري بيشتري با دولت دارند در اين اداره مشغول فعاليت شوند.

خبر داغ
خبرها از تشکیل غیرمنتظره جلسه خاتمی و میرحسین موسوی حکایت می‏کند. به نظر می‏رسد تمامی اصلاح‏طلبان چشم به نتیجه این جلسه دوخته‏اند.

پیام برای این مطلب مسدود شده.

Free Blog Themes and Blog Templates