04.02.2009

دستور لاريجاني براي پيگيري يك موضوع: واريز نشدن يک ميليارد دلار مازاد بهاي نفت به خزانه

بازتاب: پس از قرائت گزارش تفريغ بودجه توسط مخبر کميسيون برنامه و بودجه مجلس، ديوان محاسبات را مورد خطاب خود قرار داد و گفت: اين گزارش نشان‌دهنده موارد مهمي است و جا دارد ديوان محاسبات با جديت مواردي را که در آنها انحراف از اجراي قانون يا عدم اجراي قانون وجود دارد، پيگيري کند.
كد خبر: ۳۵۴۷۷ تاريخ انتشار: ۱۲:۱۱ – ۱۶ بهمن ۱۳۸۷ تعداد بازديد: ۷۱۲۷

گزارش تفريغ بودجه سال 1385 در حالي به صحن علني مجلس شوراي اسلامي ارايه شد که موارد گوناگون انحراف و عدم اجراي قانون در آن به چشم مي‌خورد تا جايي که علي لاريجاني، رئيس مجلس، از ديوان محاسبات خواست تا موضوع واريز نشدن يک ميليارد دلار از مازاد درآمدهاي نفتي به خزانه در گزارش تفريغ بودجه را پيگيري کنند.

به گزارش خبرنگار «تابناک»، علي لاريجاني، پس از قرائت گزارش تفريغ بودجه توسط مخبر کميسيون برنامه و بودجه مجلس، ديوان محاسبات را مورد خطاب خود قرار داد و گفت: اين گزارش نشان‌دهنده موارد مهمي است و جا دارد ديوان محاسبات با جديت مواردي را که در آنها انحراف از اجراي قانون يا عدم اجراي قانون وجود دارد، پيگيري کند.

وي افزود: به ويژه مواردي مانند بند 3 سرفصل انرژي که در آن عنوان شده حدود يک ميليارد دلار از مازاد بهاي نفت به خزانه واريز نشده است، پيگيري شود.

لاريجاني همچنين از کميسيون انرژي خواست تا تدابيري بينديشند تا از اين گونه تخلفات جلوگيري شود.

پیام برای این مطلب مسدود شده.

Free Blog Themes and Blog Templates