05.02.2009

کسی مسئولیت نشریه همت را بر عهده نمی گیرد، “همت”را چه کسانی منتشر می‌کردند؟

خبرآنلاین: هیات نظارت چه چیزی را توقیف کرد و چه کسی محاکمه می شود؟ چرا تصمیم می گیرند «به نشریه همت به علت درج مطالب نامناسب و توهین‌آمیز خطاب به برخی از مقامات و شخصیت‌های کشور تذکر شدید هیأت نظارت برمطبوعات داده شود.» .یک روز بعد دری نجف آبادی دادستان کل کشور که قطعا نه سخنگوی فرهنگ و ارشاد و نه شورای نظارت بر مطبوعات است از توقیف نشریه همت از سوی هیات نظارت بر مطبوعات خبر می دهد؟

در شرایطی که برای تاخیر در اعلام رای هیات نظارت و آنچه دیروز تحت عنوان«تذکر شدید» امروز به «توقیف» تغییر یافت هنوز پاسخی یافت نمی شود، بی هویت بودن چیزی به عنوان نشریه همت نیز بر ابهامهای این پرونده افزوده است.

پیگیری خبرنگار خبرآنلاین برای گفتگو با نویسنده مطلب جنجالی شماره اخیر این نشریه روند جالبی داشت.

گردانندگان و مسئولان قبلی این نشریه با بیان اینکه نشریه در تهران تهیه و چاپ می‌شود فردی به نام حسین نوبختی را به عنوان سردبیر همت معرفی کردند.

نوبختی که پیش از این سایت نوسازی را می گرداند پس از انتشار مطلبی که در آن به فرزند یادگار امام- سیدحسن خمینی- توهین کرد چند وقتی فعالیت نداشت تا اینکه نشریه همت را تا توقیف هدایت کرد.

نوبختی در گفت و گو با خبرآنلاین ضمن اظهار بی اطلاعی از این سمت، «آقای حسین شاکری را به عنوان سردبیر و عضو شورای سیاست‌گذاری هفته‌نامه همت» معرفی کرد.

اما حسین شاکری نیز در گفتگو با خبرآنلاین خود را بلاگری معرفی ‌کرد که اعضای نشریه از مطالب روی وبلاگ او استفاده می‌کنند و عضویت خود را در شورای سیاست‌گذاری و تحریریه همت نیز تکذیب ‌کرد.

پیگیری های خبرآنلاین تا آنجا ادامه داشت که فردی به نام «بدری» که گویا از فعالان انصارحزب الله کرج است مسئولیت این نشریه را بر عهده دارد.

نشریه همت در سال 85 از سوی موسسه حفظ و بسط ارزشهای دفاع مقدس منتشر شد.

پیام برای این مطلب مسدود شده.

Free Blog Themes and Blog Templates