16.02.2009

دو نشریه در دادگاه مطبوعات کرمانشاه

کرمانشاه پست: آقایان علی اصغر جمشید نژاد و شهسوار بسطامی مدیران مسئول دو نشریه ” نسیم غرب ” و ” نوای وقت ” روز یکشنبه 27 بهمن ماه به دادگاه مطبوعات کرمانشاه احضار شدند .

شاکیان نشریه نسیم غرب ” اداره مخابرات و شهرداری همدان ” هستند که نسبت به چاپ یک کاریکاتور درباره اداره مخابرات و چند مطلب انتقادی درباره شهرداری همدان علیه این نشریه شکایت کرده بودند .

همچنین شاکی نشریه نوای وقت ” معاونت اطلاعات سپاه پاسداران منطقه کرمانشاه ” در قبال دو مطلب بنام های ” حجاب زن مو یا نگاه ” و ” حاکمیت جنسی در رابطه با کلمه رجال ” که در سال 1384 منتشر شده است و همچنین” اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمانشاه ” در رابطه با چاپ داستانی بنام ” من عاشق رژ شرابی و لاک صورتیم ” که برگرفته از کتاب تفاله های زمینی به نویسندگی محسن میرزایی است که در سال 79 توسط نشر روزگار در تهران بچاپ رسیده است و در سال 1384 در نوای وقت منتشر شده است .

لازم به یادآوری است تمام این شکایت ها مربوط به سال های گذشته بوده که اکنون رسیدگی می شود . دادگاه هر دو نشریه در شعبه 7 دادگستری کرمانشاه با حضور هیأت منصفه مطبوعات برگزار شده و با تشکیل پرونده و دفاعیات در انتظار رأی دادرسی است .

پیام برای این مطلب مسدود شده.

Free Blog Themes and Blog Templates