17.02.2009

چگونگی استقبال با شکوه مردمی از احمدی‌نژاد در یزد

پیک ایران: فرمانداران وسایل ایاب و ذهاب رایگان برای انتقال مردم از شهرستانها به مرکز استان را فراهم کنند/شام، نهار و صبحانه رایگان به مردم بدهید

یاری: در جلسه استاندار یزد با معاونین استانداری، فرماندران و مسئولین کارگروههای ستاد سفر ریاست جمهوری به استان یزد، مصوباتی قابل تامل تصویب شده است و تاکید شده که استقبال پرشکوه از احمدی‌نژاد در استان یزد که زادگاه محمد خاتمی به شمار می‌رود بازتاب‌های گسترده جهانی خواهد داشت.
پایگاه خبری یاری، در راستای تنویر افکار عمومی و انجام قضاوت توسط مردم، متن این مصوبات که در تاریخ29دی ماه سال جاری به تصویب رسیده است را به همراه تصویر دو بنر و آمارهای متفاوت آن، که در فاصله 10 متری از یکدیگر در میدان امام حسین شهر ابرکوه یزد،نصب شده را منتشر می‌کند.
گفتنی است، سفر محمود احمدی‌نژاد به یزد که در دور اول با استقبال سرد مردم مواجه شد، تاکنون چندین بار به تعویق افتاده است.

متن مصوبات و مذاکرات:
جلسه استاندار با معاونین استانداری، فرماندران و مسئولین کارگروههای ستاد سفر ریاست جمهوری به استان یزد
استاندار:مدیران و فرمانداران محترم توجه داشته باشند که تمام ظرفیتها بایستی در راستای اطلاع رسانی و تبلیغات گسترده در استقبال بی‌نظیر از ریاست محترم جمهور و هیات دولت و سایر موارد بسیج نمود، این استقبال به لحاظ جهانی بسیار حائز اهمیت است.
مصوبات: فرمانداران کلیه تدابیر مقتضی اعم از برنامه‌ریزی، سازماندهی و مدیریت امور جهت حضور مردم مشتاق شهرستانهای مربوطه اعم از وسایل ایاب و ذهاب، اسکان، نکات ایمنی، پذیرایی و غیره را به عمل آورند.
فرمانداران محترم علاوه بر ساماندهی تبلیغات مردمی در شهرستان مربوطه تلاش نمایند تا بخشی از تبلیغات مردمی شهرستان در مرکز استان نصب گردد.
فرمانداران اقدامات لازم را جهت تشکیل جلسه با معتمدین شهرستان و سایر تشکل‌های مردمی به منظور حضور گسترده مردم مشتاق به عمل آورند.
مدیرکل راه آهن با همکاری کارگروه حمل و نقل و فرمانداران شهرستانهای اردکان، میبد، خاتم، بافق و مدیرکل سیاسی تدابیر لازم جهت ایاب و ذهاب مشتاقان به صورت ریلی را فراهم بیاورند.
فرمانداران، رابطین فرمانداری را به منظور هماهنگی ایاب و ذهاب شهرستانها را به کارگروه حمل و نقل معرفی کرده، مضاف بر اینکه میزان وسیله نقلیه مورد نیاز را به این کارگروه اعلام نمایند.
فرمانداران جهت اسکان و پذیرایی مشتاقان هماهنگی لازم را با کارگروه اسکان و پذیرایی به عمل آورند.
فرماندران شهرستانهای خاتم و طبس تدابیر لازم جهت تهیه شام، صبحانه و نهار مشتاقان شهرستان مربوطه را به عمل آورند.

پیام برای این مطلب مسدود شده.

Free Blog Themes and Blog Templates