17.02.2009

تکذیب رسمی شایعه مسمومیت عباس پالیزدار در زندان

خُسن آقا: دیگه واجبی های رژیم هم بی خاصیت شده اند!

شهاب نیوز: در حالی که فرزند آیت‌الله خزعلی از مسمومیت عباس پالیزدار در زندان خبر داده بود؛ سخنگوی دستگاه قضایی روز سه‌شنبه این خبر را به شدت تکذیب کرد.

به گزارش خبرنگار شهاب‌نیوز؛ مهدی خزعلی فرزند آیت‌الله خزعلی که یکی از حامیان عباس پالیزدار است سه روز قبل ادعا کرده بود که عباس پالیزدار جهت «سم زدایی» در بخش داخلی بیمارستان شهید رجایی تهران بستری شده است. وی در این مسیر حتی جلسه عیادت خود و فرزندش از پالیزدار را نیز تشریح کرده و نوشته بود: «دیروز با فرزندم محمد به عیادت پالیزدار رفتیم، در اتاقی بسیار محقر سه نگهبان زندان دور تخت او را گرفته و دو نگهبان در بخش مراقب بودند… با همه این تمهیدات امنیتی، باز پای او را به تخت زنجیر کرده بودند، بسیار لاغر و نحیف شده بود»…

به رغم این خبر که بخشی از پروژه مظلومیت‌نمایی برای پالیزدار محسوب می‌شود؛ علیرضا جمشیدی سخنگوی دستگاه قضایی امروز سه‌شنبه تاکید کرد که بستری شدن آقای پالیزدار در بیمارستان فقط به دلیل بیماری قلبی وی بوده است.

سخنگوی قوه قضائیه با تکذیب خبر «مسمومیت» پالیزدار گفت: «مسموم نشده است. بيماري اجمالي داشتند و به بيمارستان منتقل شدند. مشكل‌شان قلبي بوده و اكنون در سلامت كامل به سر مي‌برند».

گفتنی است اولین جلسه دادگاه آقای پالیزدار ظرف دو هفته آینده برگزار خواهد شد.

پیام برای این مطلب مسدود شده.

Free Blog Themes and Blog Templates